scheurtjes!!!!!
scheurtjes!!!!!
Kennelijk zijn er in de "voorbumber" van m'n Speedster opeens twee kleine scheurtjes ontstaan. Die scheurtjes hebben een lengte van ca 25 mm en zijn ook aan de binnen-zijde van de bumber voelbaar. De scheurtjes beginnen precies onder de punten van de binnenzijden van de koplampen. Ik heb geen aanrijding of wat dan ook gehad, er zijn ook geen tekenen van een parkeerschade veroorzaakt door een andere auto. Ik sluit niet uit dat de scheurtjes zijn onstaan door werking onder invloed van temperatuur-verschillen. Wie heeft 'n idee? En hoe gaat GM/Opel met een eventuele claim om? De auto is net geen vier jaar oud, maar heeft pas 9.000 km gereden, wordt garage gestald en eigenlijk alleen maar gebruikt voor rustige ritjes richting strand of het tuincentrum. (ik hen het probleem trouwens ook gegoogled, maar "Opel Speedster Scheuren" levert alleen maar reacties over scheuren mèt, en niet over scheuren ìn de Speedster op....snap je dat nou?)
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
scheurtjes
Maak je over die claim maar niet teveel illusies. De garantieafdeling van GM heeft opdracht gekregen zoveel mogelijk Speedster-claims af te wimpelen, daar dit model hen al gigantisch veel heeft gekost. Als je officiële garantieperiode voorbij is, geef ik je bijster weinig (om niet te zeggen geen) kans, dat je iets van hen gaat loskrijgen.
En ergens begrijp ik het wel. Ze moeten ooit eens een stop aan die stroom claims toeroepen. Gelukkig zijn die scheurtjes vrij eenvoudig te herstellen.
Boor in ieder geval zo snel mogelijk een gaatje aan het einde van de scheurtjes, om te beletten dat ze verder gaan barsten!
En ergens begrijp ik het wel. Ze moeten ooit eens een stop aan die stroom claims toeroepen. Gelukkig zijn die scheurtjes vrij eenvoudig te herstellen.
Boor in ieder geval zo snel mogelijk een gaatje aan het einde van de scheurtjes, om te beletten dat ze verder gaan barsten!
A thing of beauty is a joy forever!