Bericht van Pascal op nurburgring.nl

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gesloten
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Pascal heb zondag de 22 juni zijn mooie Speedster in elkaar gereden. Is echt heel zonde voor z'n mooie auto en zo kort in zijn bezit. :( :(

Bericht van Pascal op nurburgring.nl (Zondag heeft helaas het noodlot toegeslagen. Feit blijft dat deze Speedster naar grote waarschijnlijkheid niet meer op de heilige grond terug gaat komen gezien de forse schade Belangrijkste is dat zowel Peter als ondergetekende geen letsel hebben. Nadere details volgen nog wel een keer.)

Pascal veel sterkte.
Laatst gewijzigd door speedster op 01 jul 2008 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

speedster schreef:Pascal heb zondag de 22 juni zijn mooie Speedster in elkaar gereden. Is echt heel zonde voor z'n mooie auto en zo kort in zijn bezit. :( :(

Bericht van Pascal op nurburgring.nl (Zondag heeft helaas het noodlot toegeslagen. Feit blijft dat deze Speedster naar grote waarschijnlijkheid niet meer op de heilige grond terug gaat komen gezien de forse schade Belangrijkste is dat zowel Peter als ondergetekende geen letsel hebben. Nadere details volgen nog wel een keer.)

Pascal veel sterkte.
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Herman »

Deleted
Laatst gewijzigd door Herman op 01 jul 2008 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
SteV6

Bericht door SteV6 »

Shit Paskal,

Dat is naar voor je. Naast de schade aan de Speedster hoop ik dat je alleen een deuk in je imago hebt opgelopen en geen lichamelijk letsel zal overhouden van de klap!

Succes met de afhandeling.

Speedster (Peter) zat jij erbij in ofzo, omdat er over een Peter gesproken wordt?

SteV6
S4 Avant
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Nee, dat was een andere Peter... Ik ben benieuwd of de auto echt total loss is, maar ik denk het wel :(
Afbeelding
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Heb ik iets gemist? Kwam mijn naam in een ander topic naar voren of zo? Zo nee, wie is Speedster om dan maar uit het niets over het ongeluk met mijn Speedster te beginnen in mijn voorsteltopic :twisted: Ben eigenlijk niet zo gecharmeerd van dat soort acties en had het niet op deze wijze verwacht.

Als ik het er hier over had willen hebben, had ik het al lang gepost. Dat moge duidelijk wezen gezien mijn toch wel regelmatige posts op dit forum. Een aantal forumleden wisten het overigens al per pb...

Verder heb ik geen zin om hier en public e.e.a. even in detail te gaan vertellen. Weet wel dat ik er goed van baal :evil: maar blij ben dat er geen lichamelijk letsel bij is. Een Speedster is vervangbaar :)
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Hallo Paskal,

Balen natuurlijk. Maar: vliegen vangen, stroop en azijn...ik kies voor stroop!

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Zilver was toch niet je kleur denk ik dan maar. Laten we er maar vanuit gaan dat je goed verzekerd was.
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik hoop dat je er zo mee kan leven Paskal. Je zult wel andere dingen aan je hoofd hebben. Sterkte.
Gesloten