En Jans? Heb jij hem al binnen?
Ik heb samen met Jans en een maat van mij de cg-lock besteld een week of 2 geleden bij Lotus van der Kooi. Gisteren waren ze aangekomen en tussen de middag gelijk gehaald in Amsterdam.
Gelijk kennis gemaakt met Jan van der Kooi, die dus de Lotus-vestiging in Amsterdam leidt. Leuke jonge gast, gelijk veel gebabbeld over circuitdagen, Lotussen, Opeltjes en Nobles

.
Ze zijn nu dus officieel dealer van Noble ook, de bofkonten...
Voor de terugweg naar Leiden gelijk even de lock geinstalleerd (5 min. werk) en de heupgordel lekker strak aangetrokken. Ik moest zowat gelijk naar de wc

.
Het voelt gelijk al goed, en alhoewel ik niet veel heb kunnen hoeken op de terugweg en na werk, is de eerste indruk echt heel goed. Omdat je kont lekker op zijn plek gehouden wordt, kan je met je rug en buikspieren goed je bovenlichaam onder controle houden. Hiervoor moest je dan veel meer met je armen en met je linkerbeen de boel een beetje op zijn plek houden. Resultaat: een vlot bochtje pakken is nu veel ontspannender en je houdt meer gevoel in je armen en dus je stuur. Het is heel apart, net of je weer in een heel andere auto rijdt (met een klein korreltje zout nemen natuurlijk...)
Als ik wat meer bochten aangevallen en overmeesterd heb, zal ik verder verslag uitbrengen

.
Groetjes,
Maikel