Ik ben nieuw hier en zal me later nog even netjes voorstellen,
maar ik heb eigenlijk meteen wat advies nodig over 3 probleempjes

Ik heb sinds 2 weken een Speedster Turbo Mei 2005, 9.600km, zwart/zwart leer. Auto is geheel origineel m.u.v de koppeling, die zou van Sach moeten zijn o.i.d.
Als ik mijn gas loslaat bij bijvoorbeeld 100km/pu hoor ik een scherpend/rammeld geluid, als ik de koppeling in trap is het weg. Ook houdt de auto ff in bij het optrekken (3.500 toeren) om vervolgens weer
door te trekken. Bij het wegrijden hoor ik af en toe een piepend geluid (nee het zijn niet de banden

Momenteel staat ie in Oosterhout. De monteur denkt dat het scherpend/rammelend geluid misschien wel eens de bak zou kunnen zijn
(tandwielen/kardan o.i.d.) Het inhouden bij 3.500 toeren zou een klep moeten zijn die de turbodruk/overdruk regelt o.i.d. Het piepende geluid was natuurlijk weg toen de monteur ging rijden, dus daar heeft ie nog geen verklaring voor. Ik ga er vanuit dat ze in Oosterhout kennis genoeg hebben en ze zijn het nog verder aan het onderzoeken, maar misschien zijn er hier Speedsterrijders die één van deze 3 problemen herkennen of misschien een oplossing weten?
Alvast bedankt.