EPMA dag Francorchamps 2 september 2008
Bijgewerkte lijst
Bijgewerkte lijst 20-6-2008
Volgnr. Nickname Auto
1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
Volgnr. Nickname Auto
1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
Bijgewerkte lijst tot 27-06-2008
1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
16 10. Michel (E30 M3)
1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
16 10. Michel (E30 M3)
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Maik, het is zoals je zegt. Je zult 1 of 2 keer een rode vlag moeten zwaaien voor de wissel. Daarna krijg je vanzelf dat een paar mensen al uitgeput zijn, of gewoon even gezellig wil kijken en praten over elkaars auto's.
Mijn basisregels zouden zijn:
+ geen vlaggers (behalve voor de wissel) maar vooral zelf opletten in je spiegels om een snellere deelnemer niet onnodig te hinderen. Er zijn voldoende mogelijkheden om even een stukje rechtdoor te rijden voor de volgende afslag als je de baan een beetje logisch inricht.
+ niet met elkaar stoeien als je mekaars rijgedrag niet kent want daar is de baan te smal voor. Ik deed het met Tommy en Joy wel, maar wij reden en rijden al een eeuw bij mekaar. En onderlinge schade zouden we na diep ademhalen nog wel kunnen relativeren. Ram je bijv. een Spexige eraf in september weet ik niet hoe gek Herman gaat doen.
+ Op 1 vast punt de baan oprijden en 1 vast punt de baan afrijden ipv overal dwars oversteken.
+ Voor je de baan op gaat toch even kijken of het niet te druk is
+ Voor mensen als ik, niet vergeten ook regelmatig de baan af te gaan voor wat water, een prettig gesprek en vooral om een ander wat minuten te gunnen.
Het zou leuk zijn als de mensen met langere ervaring de rookies leren het maximale uit de auto te halen. Vooral nuttig voor mezelf, want als ik mezelf zou kunnen clonen zou ik mezelf zoek kunnen rijden in de BMW. Met elkaar carpoolen ontlast het wegennet, spaart het milieu en is vooral leerzaam.
Mijn basisregels zouden zijn:
+ geen vlaggers (behalve voor de wissel) maar vooral zelf opletten in je spiegels om een snellere deelnemer niet onnodig te hinderen. Er zijn voldoende mogelijkheden om even een stukje rechtdoor te rijden voor de volgende afslag als je de baan een beetje logisch inricht.
+ niet met elkaar stoeien als je mekaars rijgedrag niet kent want daar is de baan te smal voor. Ik deed het met Tommy en Joy wel, maar wij reden en rijden al een eeuw bij mekaar. En onderlinge schade zouden we na diep ademhalen nog wel kunnen relativeren. Ram je bijv. een Spexige eraf in september weet ik niet hoe gek Herman gaat doen.

+ Op 1 vast punt de baan oprijden en 1 vast punt de baan afrijden ipv overal dwars oversteken.
+ Voor je de baan op gaat toch even kijken of het niet te druk is
+ Voor mensen als ik, niet vergeten ook regelmatig de baan af te gaan voor wat water, een prettig gesprek en vooral om een ander wat minuten te gunnen.

Het zou leuk zijn als de mensen met langere ervaring de rookies leren het maximale uit de auto te halen. Vooral nuttig voor mezelf, want als ik mezelf zou kunnen clonen zou ik mezelf zoek kunnen rijden in de BMW. Met elkaar carpoolen ontlast het wegennet, spaart het milieu en is vooral leerzaam.

Kheb er zin in
Het is een ontzettend leuk baantje. Voor diegenen die de baan nog niet kennen heb ik nog wat sfeer impressies in m'n youtube account staan.
http://www.youtube.com/user/Tommydekameel

http://www.youtube.com/user/Tommydekameel
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Leuk filmpje Tommy, alleen wat rammelt zo'n bmw in de bochten zeg, is hij zeker niet op gemaakt
Ik denk trouwens dat het wel verstandig is om de baan niet nat te maken als wij er gaan rijden. Afgezien van het feit dat een hoop mensen open zullen rijden dan en het niet leuk vinden als er bagger het interieur in komt zeilen
. De speedster kan hopeloos onderstuurd worden op nat. Vooral als je niet kan pielen met dempersettings. Op droog vond ik het toen trouwens al leuk zat, je kon heerlijk spelen met de balans van de auto.


Ik denk trouwens dat het wel verstandig is om de baan niet nat te maken als wij er gaan rijden. Afgezien van het feit dat een hoop mensen open zullen rijden dan en het niet leuk vinden als er bagger het interieur in komt zeilen


Ha maik,
inde filmpjes hoor je het gerammel van een 320i E36 met neerklapbare achterbank, een losliggende 12v-220v trafo voor m'n camera en clips van koordje dat aan de zuignap voor de camera zat
Heb er een stuk of 20 filmpjes van geknipt destijds. Blijft een erg vermakelijk baantje.
De auto in filmpjes had ook 3 ton op de klok en alleen maar een stel verlagingsveren
inde filmpjes hoor je het gerammel van een 320i E36 met neerklapbare achterbank, een losliggende 12v-220v trafo voor m'n camera en clips van koordje dat aan de zuignap voor de camera zat

Heb er een stuk of 20 filmpjes van geknipt destijds. Blijft een erg vermakelijk baantje.
De auto in filmpjes had ook 3 ton op de klok en alleen maar een stel verlagingsveren
