Even voorstellen....
- Bitterkoekje
- Lid
De auto heeft een hele tijd in de showroom gestaan, met kenteken, maar niet geregistreerd. Maar wist ook niet dat dit 2 jaar was. Zal het eens navragen. Thanks for pointing it out. Een onderzoekje waard.Maik schreef:Hmmm, vreemd inderdaad, terwijl de RDW wel aangeeft dat het een 2003 auto is:
Datum eerste toelating 28-08-2003
Datum aanvang laatste tenaamstelling 08-03-2006
Datum eerste afgifte Nederland 28-08-2003
Wacht op keuren Nee
Gefeliciteerd!!
Dat wordt dan een stuk simpeler om foto sessies te doen zo
Nadeel is natuurlijk wel dat je nu elke keer een beslissing moet gaat nemen, of lang stuk rijden, of kort rijden en foto's nemen 

Mark
Dat wordt dan een stuk simpeler om foto sessies te doen zo

HumBitterkoekje schreef: Grappig.....Mark stuurt me net het linkje van mijn eigen auto, een man met smaak

Mark
C30-94@0.55bar
- Rene Turbo
- Lid
Re: Welkom bij DE CLUB !
damnedt schreef:Welkom bij de Speedster club.
Mooi te lezen dat er weer een politie-mens is met een voorliefde voor de Speedster.
Dus dat is mijn nadeel , de politie houd van blauw.
Gefeliciteerd met deze schitterende kleur, wat worden de eerst mods
Klein kenteken misschien, staat geweldig onder een blauwe

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Welkom bij DE CLUB !
gerben schreef:damnedt schreef:Welkom bij de Speedster club.
Mooi te lezen dat er weer een politie-mens is met een voorliefde voor de Speedster.
Dus dat is mijn nadeel , de politie houd van blauw.
Gefeliciteerd met deze schitterende kleur, wat worden de eerst mods
Klein kenteken misschien, staat geweldig onder een blauwe

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Bitterkoekje
- Lid
Ok....heb je een Speedster. En dan begint het eigenlijk pas. Kan niet echt opgewonden raken van de originele Speedster velgen. ( excuses aan alle puristen onder ons ) Dus gisteren vol goede moed naar mijn lokale velgen boer. Zoveel te kiezen, niet normaal meer.
Hij vroeg voor wat voor auto de velgen bestemd zouden zijn.....Ik zeg een Speedster.....Een wat??? Juist.... Die lage sportauto van Opel? Ow...die!
Laat maar....zoek zelf wel wat uit. Kwam uit bij de OZ Superturismo, gewoon omdat het een heerlijke velg is. Maar dan begint de ellende pas.
Ik deel mijn afweging even met u.
Wit met rode letters : Staat niet onder een blauwe auto
Zilver met zwarte letters : Fraai, en opwindend bovendien.
Zwart met rode letters : Ik wil zwart met blauwe letters !!!!
Of toch de Ultraleggera ???
Enig advies is dus gewenst, roept u maar !!
Hij vroeg voor wat voor auto de velgen bestemd zouden zijn.....Ik zeg een Speedster.....Een wat??? Juist.... Die lage sportauto van Opel? Ow...die!
Laat maar....zoek zelf wel wat uit. Kwam uit bij de OZ Superturismo, gewoon omdat het een heerlijke velg is. Maar dan begint de ellende pas.
Ik deel mijn afweging even met u.
Wit met rode letters : Staat niet onder een blauwe auto
Zilver met zwarte letters : Fraai, en opwindend bovendien.
Zwart met rode letters : Ik wil zwart met blauwe letters !!!!
Of toch de Ultraleggera ???
Enig advies is dus gewenst, roept u maar !!
- Bijlagen
-
- OZ%20Ultraleggera%20Matt%20Black.jpg (20.98 KiB) 1940 keer bekeken
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Tsja, is een kwestie van smaak he (ik vind de OZ's niet lelijk, maar ook niet heel mooi onder een speedster). Maar laat de bandenboer vooral goed naar de maten kijken.
De ET waarde is heel belangrijk, en de velgbreedte ook. Ideaal zou 7J voor en 8J breed achter zijn. Dan kan je 195 of 205 banden voor en 225 of 235 banden achter nemen en staan ze goed op de velgen.
Ook zou je 16inch diameter voor en 17inch achter kunnen nemen, als je voor de ultieme rij-eigenschappen wilt gaan
De ET waarde is heel belangrijk, en de velgbreedte ook. Ideaal zou 7J voor en 8J breed achter zijn. Dan kan je 195 of 205 banden voor en 225 of 235 banden achter nemen en staan ze goed op de velgen.
Ook zou je 16inch diameter voor en 17inch achter kunnen nemen, als je voor de ultieme rij-eigenschappen wilt gaan

- Bitterkoekje
- Lid
Wat heb jij eigenlijk voor velgen Maik? Die zijn ook damn tasty....Maik schreef:Tsja, is een kwestie van smaak he (ik vind de OZ's niet lelijk, maar ook niet heel mooi onder een speedster). Maar laat de bandenboer vooral goed naar de maten kijken.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Dat zijn de DTC velgen van ATS. Een erg populaire velg onder de speedsterrijders, door de redelijk vriendelijke prijs en lage gewichten (en omdat ze natuurlijk gewoon erg goed staan onder een speedster).
Ze zijn wel wat aan de brede kant, je zit bv vast aan minimaal 205 banden voor en 235 achter, maargoed, dan heb je ook wat
Ze zijn wel wat aan de brede kant, je zit bv vast aan minimaal 205 banden voor en 235 achter, maargoed, dan heb je ook wat