met sleurhut achter de speedy

Algemene zaken omtrent onze auto.
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Ik was vroeger ook behoorlijk negatief over caravans en campings, maar nadat wij meer als een jaar in Australie en Nieuw Zeeland hebben rondgetrokken heb ik mijn mening toch behoorlijk aangepast.
We hadden overigens geen caravan maar een mini campertje (bushcamper, zie foto) en hebben met heel veel plezier op de camping gestaan (ook veel wild gekampeerd in de bush overigens ;) ).

En qua gezelligheid heeft nico wel gelijk, op een camping heb je veel meer aanspraak met je buren als in een hotel.
Je buren verplicht leuk vinden valt ook nog wel mee, vaak ben jij (of zij) na een paar dagen al weer weg.

Als ik mag kiezen tussen de camping of een hotel, dan kies ik voor de camping 8) (maar dan moet het wel mooi weer zijn :!:, anders is het een hel :P )

Maar zoals al gezegd, ieder zijn meug :D
Bijlagen
bushcamper.jpg
bushcamper.jpg (35.08 KiB) 881 keer bekeken
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

we gaan nog effe door.. (kost niks)
ik zit met motortochten of met zo'n anti luxe krakkemikkige speedster nog weleens in en hotel.heb in amerika in de meest luxe hotels gezeten. en slaap in de ardennen wel eens met een outdoorgroep onder de blote hemel in het bos met bijna niets mee. (want dat is namelijk de uitdaging).
zomervakantie vaak met een grote tent weg en soms in voor/najaar een gehuurde caravan. en ik vind alles gelukkig leuk. al geef ik de voorkeur nog steeds aan een caravan. :) (met de speedy ernaast) :P
gelukkig ben ik niet zo'n zijkert die meteen negatief is. je word er in ieder geval niet populair mee. :shock: en dat die dingen irritant zijn op de weg helemaal mee eens maar dat geld hetzelfde voor de vrachtwagens en dat zijn er vele vele meer en die rijden ook maar 80! en.... daar heb je het hele jaar last van :twisted:
groet nico
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

zoonvanlinne150 schreef:Dan maar kauwe kak,maar die kak zit wel in een kamer...niet op de muur van mijn camping douche..... :lol: en daarna op mijn voeten.... :lol:
precies wat je zegt ze zitten op hun kamer,daarom is er ook geen gezelligheid :wink: nico
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

metallic schreef:
zoonvanlinne150 schreef:Dan maar kauwe kak,maar die kak zit wel in een kamer...niet op de muur van mijn camping douche..... :lol: en daarna op mijn voeten.... :lol:
precies wat je zegt ze zitten op hun kamer,daarom is er ook geen gezelligheid :wink: nico
Heerlijk.......gezelligheid heb ik meegenomen(vriendin)gewoon lekker appartement,zwembad voor de deur,een bar erbij....meer gezelligheid heb ik niet nodig....

Kijk dit maar eens:
http://nl.youtube.com/watch?v=WKkzfzhWWGs
En het is allemaal waar. :lol: :P
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

zoonvanlinne150 schreef:
metallic schreef:
Heerlijk.......gezelligheid heb ik meegenomen(vriendin)gewoon lekker appartement,zwembad voor de deur,een bar erbij....meer gezelligheid heb ik niet nodig....

Kijk dit maar eens:
http://nl.youtube.com/watch?v=WKkzfzhWWGs
En het is allemaal waar. :lol: :P
kijk dit veranderd de zaak nu begrijp ik je .je laat je vrouw thuis en zit met je vriendin op een kamer. :wink: haha..dan zou ik ook op mijn kamer blijven. :lol:
gr nico
Plaats reactie