Basis circuit training
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Die Gerlach vind ik ook de naarste bocht van Zandvoort, doordat de banking van de bocht verloopt door de bocht heen, verkijk je je er zo op. En dat zie je dan ook vaak op vrijrijden dagen gebeuren, vaak worden in die bocht schades gereden.... Ik hou daar altijd iets marge, want je komt daar zo te wijd uit en dan is er maar weinig uitloop daar 

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Zwaaienallen schreef:Die pipo die naar je zwaaide was ik Wilbert. Voortaan niet zo vaag kijken.![]()
Van 9 tot 17 uur lekker wezen boenderen met de bmw welke ik ook bijna afschreef in de Gerlach. Men wil zo halverwege de dag weleens wat overmoedig worden. Achterstevoren ergens in het gras voor de vangrail beland. Toen kon ik wel ff lachen.![]()
Was van de bmw driversclub. Waren met meer dan 100 man. Aardig groepje df'ers overigens. Erg gezellig geweest.

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Jaja, wat kon ik anders doen ghehe. Was ff passagier bij iemand (Tom944 voor Maik) en mijn wagen stond aan het einde van de pit. Zaten in de laatste snelle sessie en daarna nog even helpen inladen van de bus. Toen zaten jullie al op het circuit. Volgende keer kom ik ff kleppen.
Auto van Jürgen(?) ook zien staan.
@Maik: marge heb ik daarna ook maar gehouden. Uiteindelijk is het geen wedstrijd en moet de auto heel mee terug. René had z'n auto bijna kwijt geweest toen hij er door een porker afgedrukt werd (direct naar huis gestuurd overigens, netjes).

Auto van Jürgen(?) ook zien staan.
@Maik: marge heb ik daarna ook maar gehouden. Uiteindelijk is het geen wedstrijd en moet de auto heel mee terug. René had z'n auto bijna kwijt geweest toen hij er door een porker afgedrukt werd (direct naar huis gestuurd overigens, netjes).
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Natuurlijk is het NIET leukallen schreef:BMW DRIVERSCLUB
Wat denk je? De bmw reed best.
Een circuitdag met 15 man is wel het andere uiterste. Is het dan nog wel leuk eigenlijk? Ik vermaak me persoonlijk wel als er van alles om me heen zit.

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
http://www.gp-elite.nl/gprace_trackday_ ... y/17072008
Alleen jammer dat ze niet even wat meer punten op het circuit gepakt hebben. Daar zijn er maar twee van.
Alleen jammer dat ze niet even wat meer punten op het circuit gepakt hebben. Daar zijn er maar twee van.
De basiscircuittraining in Lelystad, afgelopen vrijdag 15/8 was wat mij betreft een groot succes.
12 auto's (zoiets?), 2 instructeurs, 270 km circuit gereden.
Voorzichtige opbouw, totdat we uiteindelijk toch echt lekker hard gingen.
Veilig, veel persoonlijke instructies naast de instructeur en mn achter het stuur.
Het (politie!)circuit is een erg mooi circuit met fijne bochtencombi's en een fors steile heuvel.
Prima lunch, pauzes met goed drinken, veel gezelligheid en nieuwe contacten opgedaan.
Een geweldig leerzame dag.
Na de rijvaardigheidstraining (leuk, leerzaam, maar wel vol), nu opnieuw een geslaagde dag. Ik schrijf me in voor de vervolg-circuit-training!!
Complimenten aan GP elite.
Ik post een paar foto's, hopelijk komen er van GP-E mooiere foto's online.
Een paar mooie Exiges (2xS en een Cupracer), Elises en Speedsters
12 auto's (zoiets?), 2 instructeurs, 270 km circuit gereden.
Voorzichtige opbouw, totdat we uiteindelijk toch echt lekker hard gingen.
Veilig, veel persoonlijke instructies naast de instructeur en mn achter het stuur.
Het (politie!)circuit is een erg mooi circuit met fijne bochtencombi's en een fors steile heuvel.
Prima lunch, pauzes met goed drinken, veel gezelligheid en nieuwe contacten opgedaan.
Een geweldig leerzame dag.
Na de rijvaardigheidstraining (leuk, leerzaam, maar wel vol), nu opnieuw een geslaagde dag. Ik schrijf me in voor de vervolg-circuit-training!!
Complimenten aan GP elite.
Ik post een paar foto's, hopelijk komen er van GP-E mooiere foto's online.
Een paar mooie Exiges (2xS en een Cupracer), Elises en Speedsters

- Bijlagen
-
- IMG_2455c.JPG (140.44 KiB) 2605 keer bekeken
-
- IMG_2456c.JPG (142.23 KiB) 2603 keer bekeken
-
- IMG_2458c.JPG (133.62 KiB) 2603 keer bekeken
Speedster T #5002