Hardtop
Op ebay in Duitsland staat weer een zilvere te koop.
http://cgi.ebay.de/Opel-Speedster-Hardt ... dZViewItem
Je moet er alleen wel een stukje voor rijden.
Spiky
http://cgi.ebay.de/Opel-Speedster-Hardt ... dZViewItem
Je moet er alleen wel een stukje voor rijden.
Spiky

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Kijk je of die compleet isTreertje schreef:Jep, gevonden in belgie 1000 euri ongespoten.
volgend weekend ophalen
tnx voor alle mails.
gr.
Gerard

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
eind resultaat, gespoten en wel.
moet zeggen toch wel prettig zo een hardtop, zeker met het weer van de laatste tijd. Met een beetje oefening en een lange sleutel binnen 3 minuutjes eraf, voor het geval dat het dalijk in november weer 25 graden wordt, je weet maar nooit hier.
moet zeggen toch wel prettig zo een hardtop, zeker met het weer van de laatste tijd. Met een beetje oefening en een lange sleutel binnen 3 minuutjes eraf, voor het geval dat het dalijk in november weer 25 graden wordt, je weet maar nooit hier.
- Bijlagen
-
- Afb017 (Small).jpg (60.79 KiB) 4144 keer bekeken
Knap kappie Gerard.
Heb je hem lekvrij kunnen krijgen? Bij mij willen er nog wel eens een paar druppels op de dorpel liggen.
Het viel me trouwens bij cars en coffee dat sommige hardtops een rubber hebben langs de zijkant. Iets minder fraai, maar scheelt wel met het openen van het raam denk ik met een natte hardtop.
Mag ik eens een keer komen langnekken bij je Gerard? ben benieuwd naar de vorderingen van je project.
Heb je hem lekvrij kunnen krijgen? Bij mij willen er nog wel eens een paar druppels op de dorpel liggen.
Het viel me trouwens bij cars en coffee dat sommige hardtops een rubber hebben langs de zijkant. Iets minder fraai, maar scheelt wel met het openen van het raam denk ik met een natte hardtop.
Mag ik eens een keer komen langnekken bij je Gerard? ben benieuwd naar de vorderingen van je project.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: