rit 10 augustus bosc
rit 10 augustus bosc
zondag 10 augustus start bosc toerrit dwars door de zak start in woensdrecht bij cafe non plus ulta grindweg 2 4634pp vlak bij de belgische grens voor een rit door het mooie zeeuwse fruitlandschap koffie voorzien om 10 uur start van de rit tussen 10 30 en 11 00 uur voor een rit in twee gedeelten graag inschrijven ivm reseveren lunch via belgisch forum of via mail aan buff -kip@orange.nl
Laatst gewijzigd door buffkip op 18 jul 2008 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Denk dat op dit moment ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan jou verblijfsvergunning.
Ik weet er iets van, maar begrijp er niets van
Toch zou ik er zo kunnen wonen.Kroegen en restaurants genoeg.Was met die Speedstermeeting in Marche en Famenne klein gehucht met in ieder geval 3 hele beste eet tenten(had niet meer tijd)kreeft ganzelever echt junk food
en nog betaalbaar ook.(echt nederlands)Het was ook de reden dat ik mij verslapen had en de meeting de meeting gelaten
Om kort te zijn, we kunnen 10 aug met een groepje gaan.

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Haha, zonder dollen, het is vreemd dat de gemiddelde Nederlander gewoon echt niet weet wat genieten is. Verhuizen naar België zou voor mij niet eens zo gek zijn daar zij vaak wel betaalbare vrijstaande huizen hebben met een leuk lapje grond. Zal van het weekend nog eens kijken of ik dan tijd heb. Op zich lijkt het me best gezellig. Wellicht een mentale voorbereiding om alsnog te emigreren. 

-
- Actief lid
het spijt me, maar het e-mailadres werkt niet..
--- The following addresses had delivery problems ---
<buffkip@orange.nl> (<buffkip@orange.nl>: Recipient address rejected: User unknown)
Is het ook goed om op deze manier (via deze tekst) 2 personen aan te melden (1 Speedster).. ?
The-Duke
--- The following addresses had delivery problems ---
<buffkip@orange.nl> (<buffkip@orange.nl>: Recipient address rejected: User unknown)
Is het ook goed om op deze manier (via deze tekst) 2 personen aan te melden (1 Speedster).. ?
The-Duke
The bullshit stops when the light drops
rit 10 augustus bosc
ok duke je staat geregisteert we zullen je verwachten groetjes b o s c ps het e mail adres is buff-kip@orange.nl het streepje was verloren gegaan