zo ik heb de vraag op (onderdelen gezocht) geplaatst
nu nog iemand vinden die die goede daad wil doen
want ik bestel via het net niets meer . volgens mij hebben ze mij goe zitten
Ik zou in ieder geval vragen wat de status van de bestelling is en of de producten zijn verzonden.
Kans is groot dat er niks aan de hand is en je de airbox alsnog krijgt (vakantieperiode, langere levertijden).
Neemt natuurlijk niet weg dat het wel fijn zou zijn als ze de klant op de hoogte zouden houden.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Dan zou ik motomoto toch eens vragen om gegevens van de zending, zodat je bij de transporteur na kan gaan wat er bij hen bekend is en wat er met de zending is gebeurd.
Met de zending kan inderdaad wat mis zijn gegaan, maar het lijkt me dat ze daar toch voor zijn verzekerd.
Zonder handtekening van jou voor ontvangst, staan ze volgens mij niet sterk.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Maik schreef:Stefan, kijk hier maar eens hoe je die BMC airbox kan monteren (met dank aan Mark van wie ik het ook heb afgekeken . Je moet inderdaad zelf een beetje aan de slag voor het pijpwerk en aansluitingen.
het beste is dat je tussen de airbox en de gas klep een pvc of alu buis plaatst van (ik dacht 70 mm) en natuurlijk ook openingen voor de nippels voorzien
je plaats je airbox best zo dicht mogelijk voor het linker achter luchtinlaatrooster
dus heb je dat stuk plus een elleboog van 90 graden nodig om op je gasklep te monteren en dat stuk moet tussen je buis en airbox