kabel voor Parrot Bluetooth carkit.

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

kabel voor Parrot Bluetooth carkit.

Bericht door Pipo »

Onlangs kocht ik een Parrot 3200 Bluetooth gsm carkit voor montage in onze Astra TwinTop. Maar deze auto maakt gebruik van die nieuwe grote stekkerblok voor de connectie met de radio. En de Parrot kit is voorzien van de smalle standaard ISO-stekkers.
Daar ik geen zin heb om te gaan knippen en solderen in de cablage, ben ik dus nu ben ik op zoek naar een adaptorkabel (zoals op bijgevoegde foto)
Op de foto is de ISO2CAR kabel, ref. 86172, van de deense firma KRAM te zien (http://www.kram.dk/). Ze reageren echter niet op mijn mails. Ik denk dat ze niet aan particulieren verkopen.

Ik heb in Belgie 1 winkel (ARC) gevonden die hem verkoopt, maar ze vragen er 57 € voor :shock: Pure afzetterij is dat. De hele Parrot-kit heeft me maar 125 € gekost :roll:

En toen dacht ik aan mijn favoriete forum :wink:
Dus als er iemand me aan zo'n kabel kan helpen, of weet waar ik hem kan kopen voor een redelijke prijs, dan hoor ik het hééél graag :)

Mijn dank bij voorbaat.
Bijlagen
Kram86172.jpg
Kram86172.jpg (31.38 KiB) 1137 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

informeer een direct bij Parrot. Die hebben mij ook eens aan een kabel geholpen die in NL toen nog niet te krijgen was. Ze zijn ook heel goed in beantwoorden van vragen, prima organisatie.
Pipo

parrot

Bericht door Pipo »

Goed idee. Ondertussen heeft KRAM ook eindelijk geantwoord. Ze hebben me het adres gegeven van een belgische dealer. Hopelijk verkoopt hij aan een particulier. Hij is wel ca 150km weg :( Maar als ik de kabel daar te pakken kan krijgen (aan een normale prijs), is het me dat wel waard. Koppel ik het ineens aan een bezoekje aan mijn vriend met de dophin grey Speedster.
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Heb je wel gelijk alle km voor dit jaar gereden........... :twisted:
Pipo

parrot

Bericht door Pipo »

Of niet. Ik kan er ook mijn firmawagen voor gebruiken :wink:
Heb ondertussen ook al ettelijke nederlandse webshops gevonden waar ik het ding kan kopen. Gemiddelde kostprijs 25€. Dat trekt er al heel wat beter op 8)
Plaats reactie