Stap ik vanmorgen uit de auto komt dit ineens ergens bij de deur vandaan op de dorpel vallen.
Zou dit een stuk van mijn auto zijn? Hij heeft gisteren wel harder moeten werken dan normaal maar dan nog.
Ben vanmiddag aan het zoeken geweest waar het vandaan kan komen maar kan niets vinden. Zie ook niets waar iets afgebroken is.
De breuk is oud want helemaal geroest. Heeft het al langer ergens in de auto liggen zwerven of is het gisteren op de één of andere manier in mijn auto terecht gekomen?
Wie het weet mag het zeggen.
Begin je nu een beetje aan jezelf te twijfelen Gerard? Gisteren ook al denken dat er iets achter je linker remschijf niet goed zat...
Kan me niet inbeelden waar dat vandaan moet komen, maar hoop dat het net als gisteren nergens over gaat.
Beetje van het pad ben ik ook wel af Allen. Wat wil je met die hitte gisteren.
Hoop idd dat het, net als gisteren , over niets gaat.
Verder topdaggie gehad.
Ga zo weer ff bij de deur kijken of het idd zo,n plaatje is.
Ja dat demperplaatje houd je deur open op de maximale stand. Die was bij mij ook gebroken. Ik heb 'em laten vervangen toen mijn voorraam werd vernieuwd.
(demperplaatje nr.4800115, 10,85eur)
Hij zit tussen je deurscharnier en het chassis. Dus de kans is groot dat je je deur moet afstellen na vervangen. De volgende keer dat ik dat moet doen, kras of teken ik af waar de bouten hebben gezeten. Voor die deur eindelijk goed zat zijn we aardig lang aan het stellen geweest.
Laatst gewijzigd door Dominique op 01 aug 2008 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Duidelijk. Het goede nieuws is dat Gerard niet gek aan het worden is en het slechte nieuws dat z'n Speedster uit elkaar valt.
Btw, wie komt er dan ook met een hardtop op zo'n dag?! Zelfs ik smolt zonder dakje al weg. De wilskracht om te rijden was gelukkig nog iets groter dan afkoelen in een pitbox. Weet wel, hoe huiverig ik er eerst ook voor was, dat ik nu vaker met de speedster op circuit wil rijden. Geen vergelijk met een bmw.
Hè, hè, eindelijk ziet hij het licht
En schroef dan ook voor de volgende keer eens een paar fatsoenlijke Nitrons onder, want met die fietspompen was het geen porum zag ik net...
Maik schreef:Hè, hè, eindelijk ziet hij het licht
En schroef dan ook voor de volgende keer eens een paar fatsoenlijke Nitrons onder, want met die fietspompen was het geen porum zag ik net...
Even off-topic:
Wanneer vinden jullie de standaard vering slecht?
Wat ik nu persoonlijk ervaar is dat de high speeds demping goed is voor straat gebruik. Als je over een boomwortel rijdt met 100 of 180 heb ik nu al af en toe het idee of je ophanging eraf breekt.
De low speed demping is echt te zwak. Lange bochten of met hogere snelheid schuif je de bochten uit en zit de vering maximaal.
Zijn nitron`s af te stellen op low en high speed? Of zijn de alleen in z`n algemeenheid stugger?
Verder on-topic:
Ik dacht aan een scheermesje oid.
Maik schreef:Hè, hè, eindelijk ziet hij het licht
Even off-topic:
Wanneer vinden jullie de standaard vering slecht?
Wel, nu geloofd niemand me meer dat hij altijd rustig is bereden door een oud mannetje.
Heb jij trouwens je spoorstangen voor circuitgebruik vervangen?
Gerard horen we niet meer. Volgens mij zit hij vast aan het scharnier van z'n deur. Hopen dat het droog blijft.