vx220 ongeluk in UK

Algemene zaken omtrent onze auto.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Nico, je geeft in je post zelf toch ook al aan hoe de vork eigenlijk in de steel zit. Ik heb zelf nooit met die man gecommuniceerd op welke wijze dan ook. Daarom is het voor mij normaal nieuws. Omdat iedereen, ongeacht z'n bezit gelijkwaardig is voor me. Op het moment dat ik iemand heb gezien / gesproken wordt het een ander verhaal. De crematie van m'n tante, geveld door ziekte, heeft me vorige week goed aangegrepen. Daar hoef jij dan geen seconde om te treuren, je hebt haar nooit gekend. Ik kan dat goed relativeren hoor. Zal ik je geen seconde kwalijk nemen. Wat voor de een heftig is, blijkt voor een ander niets anders dan het zoveelste nieuwsbericht, omdat... Erg voor de betrokkenen, maar meer niet. Life goes on. Hoeven we mekaar niet voor uit te schelden...
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

ohjeetje.. schreef:Wat kan mij het schelen dat drie brandweermannen omkomen in een hel van vuur? Wat kan mij het schelen dat een politieagente door een gek door haar hoofd geknald wordt? Wat kan mij het schelen dat een gezin van de berg afflikkert? Wat kan mij het schelen dat ...etc!

Hoe zou hier op dit forum gereageerd worden als een lid zich platrijdt? Iemand die je misschien kent? Denk daar eens over na, sukkels..

Groeten,

Nico

Een beetje medeleven kan nooit kwaad.
Leuk is het niet,maar het is wel part of the job....
Mensen zeggen ook niet van mij:wat erg he,dat die jongen heel de dag vieze voetjes moet aanraken :)

Ben ik daarom een sukkel,neen dacht het niet.
Doet het me niks,dacht het wel.
Ik ken die gast niet,dus einde verhaal
Medeleven ken ik wel,als er dingen met(altijd onschuldige) kinderen gebeuren,doet me dat wel wat,maar dit soort berichten zijn er miljoenen van.

FF gegoogeld: Resultaten 1 - 10 van circa 280.000 voor deadly car accidents (0,24 seconden)

En alleen in het NL: Resultaten 1 - 10 van circa 83.600 voor dodelijk auto ongeluk (0,20 seconden)

Dat zijn er precies 363599 dooie waar ik je niet over heb gehoord.....snappie????
Daarom zeg ik:als de rest mij niet kan bekoren,dees ook niet....
En als je terug leest schreef ik al dat ik het wel erg vin(en verder NO HARD FEELINGS-dus ook geen sukkels enz enz)alleen het doet me niks.
Sorry het spijt me :oops:

:wink:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

O.K. sukkels :lol: . Niet zo bedoeld natuurlijk, maar emoties nemen het weleens over (te vaak misschien). Daar laat ik het maar even bij voor nu.

Don't worry my friends, be happy!

Groeten,

Nico
Laatst gewijzigd door ohjeetje.. op 04 aug 2008 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Net weer even de nieuwe posts daar doorgelezen, vind het wel heel cool dat er zo gereageerd wordt op het overlijden van een collega-autogek 8) Echt hartverwarmend!!
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Dat is waar het om gaat.

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Spider
Mega lid

Bericht door Spider »

maar het is natuurlijk nooit iemands bedoeling om op die manier dood te gaan,

en je mag daar best een moment een overpeinzing bij hebben en dan door te gaan met wat je zelf ook doet: om het hardst af en toe te proberen iets te doen waar je hardstikke dood van kan gaan, als is het maar een rotonde nemen en het verkeerde paaltje tegenkomen of op" ïets" latere leeftijd met je rollator in de treinrails blijven steken voor een aanstormende trein want lopen ken je niet want daar had je nou net dat rekje voor en als je omkijkt wat the fuck die smeris gaat doen die de weg opdraait en je dan net mist wat er voor je gebeurt: sta je op een engels forum met 9 bladzijden...................................... :|
¨speed is life, but control is everything...¨
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

zoonvanlinne150 schreef:
ohjeetje.. schreef:Wat kan mij het schelen dat drie brandweermannen omkomen in een hel van vuur? Wat kan mij het schelen dat een politieagente door een gek door haar hoofd geknald wordt? Wat kan mij het schelen dat een gezin van de berg afflikkert? Wat kan mij het schelen dat ...etc!

Hoe zou hier op dit forum gereageerd worden als een lid zich platrijdt? Iemand die je misschien kent? Denk daar eens over na, sukkels..

Groeten,

Nico

Mensen zeggen ook niet van mij:wat erg he,dat die jongen heel de dag vieze voetjes moet aanraken :)

Medeleven ken ik wel,als er dingen met(altijd onschuldige) kinderen gebeuren,doet me dat wel wat,maar dit soort berichten zijn er miljoenen van.
Die mening deel ik niet helemaal....

Ik ben wel met je eens dat je er makkelijker mee om leert gaan c.q. "gevoelloos" wordt als je vaker met ellende in aanraking komt (Ik heb helaas ook al het nodige gezien/meegemaakt)

Maar in het geval met de 3 brandweermannen in Eelde heeft mij dat wel diep geraakt, ook al kon ik geen van hen persoonlijk.....
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
zoonvanlinne150
Mega lid

stef666 schreef:
zoonvanlinne150 schreef:

Groeten,

Nico

Die mening deel ik niet helemaal....

Ik ben wel met je eens dat je er makkelijker mee om leert gaan c.q. "gevoelloos" wordt als je vaker met ellende in aanraking komt (Ik heb helaas ook al het nodige gezien/meegemaakt)

Maar in het geval met de 3 brandweermannen in Eelde heeft mij dat wel diep geraakt, ook al kon ik geen van hen persoonlijk.....

Maar dat is wel weer logisch,aan je avatar te zien doe je iets met de brandweer(collega's?)dus jij kent de gevaren en dat maakt een connectie tussen jullie(die bij mensen die gevaarlijke beroepen doen heel sterk is,kijk maar naar die docu over 9-11 over de brandweer op die dag)en je word met dat soort dingen ff aardig op de feiten gedrukt hoe gevaarlijk het werk is,dat zet je te denken.lijkt me duidelijk

Alleen ik als ''buitenstaander'' heb daar minder last van,ik weet dat het gevaarlijk is,maar ja ik heb afgelopen winter ook met mijn hand in de lintzaag gezeten,part of the job(in het ziekenhuis zeiden ze zelfs:tot ziens schoenmaker :shock: )...ik respecteer ieder zijn punt,alleen die van mij is wat anders... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
stef666

Bericht door stef666 »

Ik doe inderdaad "iets" met de brandweer :wink:
Grtn. Stefan

Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Stefan koopt franse wagens en die zijn natuurlijk wat brandgevoeliger, vandaar :lol:
Verder 95% eens met die paëlla-rijder....
Afbeelding
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

zoonvanlinne150 schreef:...ik respecteer ieder zijn punt,alleen die van mij is wat anders... :roll:
Mooi he!! Echt een kind van zijn papa :bag: :yes:
stef666

Bericht door stef666 »

Maik schreef:Stefan koopt franse wagens en die zijn natuurlijk wat brandgevoeliger, vandaar :lol:
Verder 95% eens met die paëlla-rijder....
De Clio is net een Speedster...... (Veel plastic :mrgreen: )
Grtn. Stefan

zoonvanlinne150
Mega lid

stevenflappy schreef:
zoonvanlinne150 schreef:...ik respecteer ieder zijn punt,alleen die van mij is wat anders... :roll:
Mooi he!! Echt een kind van zijn papa :bag: :yes:
8) :lol:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Plaats reactie