Waar zit precies het verschil? Ik zie wel dat er een spoiler op zit, dat hij wat flapjes aan de zijkant heeft en dat er een ander rooster in de klep zit. Maar dat is toch los van de achterclam?
Is het wellicht handig om wat foto's te plaatsen op die paar plekken waar het chassis beschadigd is? Dan is het voor geïnteresseerde kopers wellicht handig om te bepalen of ze willen kijken. Scheelt jou denk ik ook tijd.
Als er niets anders aan een non turbo en turbo achterkant is wil ik wel met jou een weddenschapje doen om een paar duizend
Na blok heeft grotere achterbak dan de turbo versie omdat bij de
turbo versie de inlaat verder zit zo moet je dus bij een na achterbumper 20 cm weg halen van de kofferruimte anders zit het achterscherm in de
motor en dan krijg je zo`n 4x4 model
Waren die luchthappers en spoiler niet onredelijk duur? Dan kan dat natuurlijk toch wel het prijsverschil verklaren, in ieder geval wat betreft de luchthappers die niet over te zetten zijn (zitten gelijmd toch?).
De motorruimte van de turbo is groter dan de 2.2 en daarom is de sluiting van de kofferdeksel verplaats naar achteren en heeft hij een kleinere bagageruimte.