Ik lees deze thread voor het eerst en wil nog wat toevoegen..
Imiddels heb ik al een keer of tien op dat baantje geboenderd en inderdaad.. het is erg leuk!
Er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden..
Vraag aan de beheerder of hij de banden verder uit de bochten wil leggen, dat scheelt aanzienlijk in de schade gevalletjes.
Hou er rekening mee dat er in het terrein om de baan, redelijk dicht op het asfalt een paar fijne klipjes in het terrein zitten... ik heb al een paar splitters zien splijten!
Kijk enorm uit met het mixen van gewichtsklasses. Laat ik het zo zeggen... er is daar wel eens een redelijk verse Lotus totaal afgeschreven toen een zwaardere auto van de baan schoot
In het kader van bovenstaande.. parkeren ALLEEN op het binnen terrein. In het verleden liet men je regelmatig aan de zijkant parkeren (links naast de ingang), maar daar stond dus die verse Lotus ook. Hij landde in de sloot naast het terrein en stond daar GEPARKEERD.. Auw dus! Vandaar, zorg ervoor dat je de auto op het terrein voor het huisje parkeert, dan is de kans dat er iets misgaat veel kleiner.
Check je banden even voordat je erop uit trekt! Het EMA baantje bestaat uit versleten asfalt met op een paar plaatsen redelijk stroef asfalt. Als je besluit te gaan met een setje banden wat nog net niet aan vervanging toe is zal je met kale banden terug naar huis moeten. En op die Belgische snelwegen is dat niet leuk als het gaat regenen. (wederom.. ervaring

)
Veel plezier!