EPMA dag Francorchamps 2 september 2008

Aanstaande evenementen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Open of gesloten:
Afbeelding

Afbeelding
gewse
Lid
Contacteer:

Bericht door gewse »

Sandwiches: zijn sneetjes brood, die belegd worden geserveerd, met de bedoeling ze zonder bestek, dus uit de hand, te kunnen eten. Men onderscheidt open sandwiches, die vaak mooi gegarneerd zijn, en de gesloten sandwiches, waarbij het beleg tussen twee sneden brood zit. Open sandwiches doen vaak dienst als hartig hapje, terwijl de gesloten sandwiches worden gebruikt voor lunchpakketjes en picknickmanden, maar ook als borrelhapjes.

Tsss. dat meen je niet. Hehe... ik zit weer te moeilijk te denken.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

gewse schreef:Zijn wel weer de lekkere bedragen voor wat simpele dingetjes zeg.

Daarnaast is er tijdens de lunch een rijverbod, zodat ze niet over de geluidslimiet van de dag heenkomen.
En we zijn met 18 auto's + paar passagiers, dus dat word krap in een tuinhuisje voor 12 man :P
150 euro voor een grote tent is beetje overtrokken.. al die prijzen eigenlijk, maarja.. dat is met alles als er maar 1 tentje is op een terrein :shock:

Gaan we nou rijden of koffie drinken en brood eten :!:

Maargoed.. geld ben je zowieso wel kwijt voor voedsel en zal uiteindelijk wel ongeveer op hetzelfde neerkomen overal. Alleen een wat ruimre keus denk ik.
Even van het terrein af en buiten de deur wat eten is zowieso wel lekker.
Kan je tenminste echt even tot rust komen in een andere omgeving.

Mocht je trek krijgen, want honger is een ander wereld deel kan je altijd ff het dorp opzoeken je hebt de hele dag :!:

En wat bedoelen die gekke belgen met OPEN of GESLOTEN sandwiches ? :?
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
gewse
Lid
Contacteer:

Bericht door gewse »

broodjes eten natuurlijk ! :P

niet alleen de auto heeft brandstof nodig... ook de bestuurder.
goed eten, genoeg drinken... anders haal je de middag niet 8)

En honger kennen ze in die werelddelen niet, aangezien ze daar toch nooit te eten krijgen. Dus dat gevoel wat ze hebben dat is gewoon normaal :alone: *ahum*
Laatst gewijzigd door gewse op 18 aug 2008 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

linne150 schreef:
gewse schreef:Zijn wel weer de lekkere bedragen voor wat simpele dingetjes zeg.

Daarnaast is er tijdens de lunch een rijverbod, zodat ze niet over de geluidslimiet van de dag heenkomen.
En we zijn met 18 auto's + paar passagiers, dus dat word krap in een tuinhuisje voor 12 man :P
150 euro voor een grote tent is beetje overtrokken.. al die prijzen eigenlijk, maarja.. dat is met alles als er maar 1 tentje is op een terrein :shock:

Maargoed.. geld ben je zowieso wel kwijt voor voedsel en zal uiteindelijk wel ongeveer op hetzelfde neerkomen overal. Alleen een wat ruimre keus denk ik.
Even van het terrein af en buiten de deur wat eten is zowieso wel lekker.
Kan je tenminste echt even tot rust komen in een andere omgeving.

Mocht je trek krijgen, want honger is een ander wereld deel kan je altijd ff het dorp opzoeken je hebt de hele dag :!:

En wat bedoelen die gekke belgen met OPEN of GESLOTEN sandwiches ? :?

Die loti rijder heeft soms wat last van niet goed kunnen quoten, maar voor de rest isie wel oke hoor... 8)
Afbeelding
gewse
Lid
Contacteer:

Bericht door gewse »

Maik schreef:
linne150 schreef:
gewse schreef:[..]

[..]

[..]:?

Die loti rijder heeft soms wat last van niet goed kunnen quoten, maar voor de rest isie wel oke hoor... 8)

Ik zat het nog eens goed te lezen.. en toen vond ik inderdaad 2 regeltjes die ik niet getypt had :)
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Wilbert, als je die zoon van jou nou eens aanspoort om je te leren internetten?! :twisted: :wink:
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

allen schreef:Wilbert, als je die zoon van jou nou eens aanspoort om je te leren internetten?! :twisted: :wink:
Met enige inspanning is het jullie gelukt om het te lezen,DAT houdt jullie scherp :!:

Het zou pas vervelend zijn als ik geen auto kon rijden,....................................................Sommigen weten dat ik daar ook niets van kan :P :P :P :P :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Jij bulkt van zelfvertrouwen.

of zelfkennis...
klinkske
Lid

Bericht door klinkske »

de prijzen vh eten zijn flink omdat die broodjes waarschijnlijk uit het dorp komen, ze worden geleverd aan de piste.
Niemand zegt dat je zelf geen boterhammenzakje mag meebrengen :)
En dat huisje (noem het maar een chalet) dient enkel om naar de wc te gaan. Ofwel ben je aan het rijden, ofwel foto's aan 't nemen of aan 't kijken / kletsen met de collega rijders.
gewse
Lid
Contacteer:

Bericht door gewse »

Nog meer reden om gewoon wat in het dorp te zoeken.

Allen, reserveer jij vast voor 20 man ? :P
Reserveren van het hotel in het Frans ging je ook goed af... dusssssss :twisted:
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik heb het gehad met die Belgen. Gewoon naar beneden racen en die gasten overvallen. Op de terugweg even tanken.
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Is allemaal prima geregeld toch?
Huisje met tafels/stoelen om te schuilen als het regent en er is koffie :P

Gaat helemaal goedkomen :wink:
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Ik lees deze thread voor het eerst en wil nog wat toevoegen.. :)

Imiddels heb ik al een keer of tien op dat baantje geboenderd en inderdaad.. het is erg leuk!
Er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden..

Vraag aan de beheerder of hij de banden verder uit de bochten wil leggen, dat scheelt aanzienlijk in de schade gevalletjes.

Hou er rekening mee dat er in het terrein om de baan, redelijk dicht op het asfalt een paar fijne klipjes in het terrein zitten... ik heb al een paar splitters zien splijten!

Kijk enorm uit met het mixen van gewichtsklasses. Laat ik het zo zeggen... er is daar wel eens een redelijk verse Lotus totaal afgeschreven toen een zwaardere auto van de baan schoot :oops:

In het kader van bovenstaande.. parkeren ALLEEN op het binnen terrein. In het verleden liet men je regelmatig aan de zijkant parkeren (links naast de ingang), maar daar stond dus die verse Lotus ook. Hij landde in de sloot naast het terrein en stond daar GEPARKEERD.. Auw dus! Vandaar, zorg ervoor dat je de auto op het terrein voor het huisje parkeert, dan is de kans dat er iets misgaat veel kleiner.

Check je banden even voordat je erop uit trekt! Het EMA baantje bestaat uit versleten asfalt met op een paar plaatsen redelijk stroef asfalt. Als je besluit te gaan met een setje banden wat nog net niet aan vervanging toe is zal je met kale banden terug naar huis moeten. En op die Belgische snelwegen is dat niet leuk als het gaat regenen. (wederom.. ervaring :wink: )

Veel plezier!
Afbeelding
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Oh en... EMA is dé plaats om de Scandinavian flick te leren 8)
Afbeelding
Plaats reactie