Heavy stuff.............wel kudt dat het nu voorbij is met de speedy.....op naar de volgende

Nee, hulpframe was niet krom. Achterwiel heeft wel een tik uitgedeeld tegen hoofdframe (zie foto), maar als je een front- rearclam, dorpel, portier, koplamp, achterlicht, crashbox (gescheurd door zijdelingse impact), alle draagarmachtige zaken achter en alle andere kleine dingen bij elkaar optelt dan gaat het hard qua schadebedrag. Ik had tevens aangegeven bij mijn autoschadebedrijf dat ik hem liever niet terug wilde...... Dus het is vast wel goedkoper te maken anders koopt iemand het wrak niet op voor 7.5k.SteV6 schreef:Paskal,
Mag ik aan de hand van het schadebedrag concluderen dat het achter-subframe krom is?!
Succes met je zoektocht en zorg altijd voor asfalt onder de wielen van je nieuwe auto straks!
SteV6
Dat lijkt zo.... als je eea verder door zou lezen dan zie je dat ik met de 205 GTi bijna 10 jr op de Ring heb gereden. Toen tijdelijk even met de 525 en daarna dus de Speedster. Kom nog steeds vaak op de Ring (zie mijn site), maar voordat je die Euri hebt van de verzekering duurt ook even dus stond op een wat lager pitje idd.Rallye schreef:Het lijkt me trouwens wel een lastige keuze gezien je lijstje circuitracers. Heb je al ideeen, of staat de hobby nu even op een laag pitje?
Helaas lukt dat niet want gister met de buurtbbq vroegen ze zich al af waar die prachtige wagen van mij de laatste tijd wasallen schreef:Staan we op 1 lijn Paskal
Herinner me overigens dat een bitter koekje een speedster niet heeft opgehaald in Belgie. Zou helemaal perfect zijn. Je buren zullen enkel denken dat je auto een lange servicebeurt heeft gehad. Dus op naar de te koop afdeling hier.
Doel je op mijn foto's ?vauxhall schreef:gaat de nieuwe eigenaar wel tevreden zijn met deze fotos?