Eerste Speedster met nieuw kenteken
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Gewoon een bak zonnebrand op, Sjonniepetje op de kop en gaan toch? Te koud niet goed, te warm niet goed... Dan kun je beter een Volvo gaan rijden. Doet HJ nu ook volgens mij.Hendrik-Jan schreef:Waar zijn de bikkels gebleven?wettewilly schreef:en meteen al een lucht(asfalt)doop door een ritje naar St Tropez!
ik heb lang getwijfeld dit jaar maar ben er uiteindelijk niet met men speedster naartoe gegaan!
is niet te doen om bij 35° uren in de file te bumperen zonder dak en airco
Neem je toch een andere weg, geen snelweg. Is nog leuker rijden ook.

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
ohjeetje.. schreef:Ik vroeg niet naar het aantal uren achter het stuur...kan me best wel voorstellen dat je 10 uur in je garage hebt genoten van je Lotus na de aanschaf, maar om afstandHendrik-Jan schreef:Ha ha.ohjeetje.. schreef: Wat is jouw langste afstand dan wel niet geweest in de Speedster/Lotus?
Zeer benieuwd. Zeeland?:bag:
Groeten,
Nico
10 uur op 1 dag is mijn record (in de Elise)
En die van jou?en dat is wat anders. Mijn grootste afstand zal ik maar niet melden
want ben echt geen bikkel..maar het blijft genieten. Overigens in de Lotus Europa 15 uur van Zwitserland naar Nederland in sneeuwval, maar dat is zeker al 25 jaar geleden...telt dus niet!
Groeten en een prettig weekend,
Nico

Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Maikie, het gaat niet om wie het langste in zijn auto heeft gezeten. Jij zal nu ook wel wat vaker in die VW zitten en minder in de Slopel.Maik schreef:Is dit zo'n Wie Heeft De Langste topic? HJ, geef op man, dat win jij noooooit
Oorzaak: kinderen.
Wanneer de achterbank in de Volvo leeg is wil dat zeggen dat ik ook met de Elise kan gaan. En dat doe ik dan ook als het kan. Weer of geen weer.
Lotus Elise S2
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Waarschijnlijk wordt het mode onder de turbo rijders.
Al weer de tweede met een nieuw kenteken!!
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008000407
Spiky
Al weer de tweede met een nieuw kenteken!!
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008000407
Spiky

Ik heb al paar keer soortgelijke reacties gehad op het kenteken van de Speedster. Een Speedster wordt over het algemeen niet geassocieerd met “groen denken”, maar misschien kan ik het op deze wijze een beetje goed maken. Het scheiden van huisvuil heeft bij mij in ieder geval een extra dimensie gekregen….

Dolfin Blue Opel Speedster 2.2 uit 2001 en Triumph TR6 uit 1969