Hebben ze nog een linedanceje voor je opgevoerd? Dat was dan helemaal smullen geweest!linne150 schreef:Was TOP![]()
![]()
Ik dacht dat het gevoel niet beter kon.TOTDAT
vanmorgen een Cowboy echtpaar van 80 jaar oud bij het ontbijt zat toen wist ik het zeker.Het was geweldig
mannen en mevr.Bedankt voor de leuke 3 dagen.
EPMA, 2 september 2008
- Maik
- Groot Speedster Commandeur

Zow.. ik heb afgelopen nacht 0.00 zo'n 14 uur geslapen bij elkaar.. hehe blijkbaar wel wat slaap nodig.
Het waren 2 leuke dagen en de wegen in de omgeving zijn ook erg leuk (afgezien van het soms ietwat slechte asfalt). En daardoor ook niets meer terecht gekomen van de quad plannen. Maar dat was ook niet zo erg. Het wordt momenteel weer veel te vroeg donker om 's avonds nog iets te kunnen doen.
Het dagje op de EPMA baan was ook wel erg leuk... leuk om te zien hoe maik met de speedster aan het smijten was. En het geluid van de Exige (met name de weerkaatsing ervan via de bomen) was wel een kippenvel geluidje
De bmw is gewoon wat te zwaar voor zoveel korte bochtjes, alleen maar onderstuur en nog meer onderstuur. Maargoed, verder wel leuk geweest om ook eens met dat hok te smijten, je leert er toch altijd weer wat van.
En nu nog steeds even bijkomen van de spierpijn van het op een stoel blijven zitten met zoveel zijwaartse krachten. En het steeds tegen de b-stijl aanklappen bij tommy in de auto
Ladingen foto's gemaakt... en deze staan online. -> Zie de gallery
De terugreis begon ook wel lekker toen we eenmaal nederland inreden (via maastricht? rare garmin navigatie...) en daar begon het me even te hozen, niet normaal. Allen en Maik zagen blijkbaar helemaal niets meer in hun speedsters, want het ging erg langzaam ineens op de snelweg. Ben maar voorop gaan rijden, zodat ze iig nog iets konden volgen
En tommy geen oordopjes mee en geen muziek, dus die is ook lekker gek geworden van 3 uurtjes rijden in de 316.
Het waren 2 leuke dagen en de wegen in de omgeving zijn ook erg leuk (afgezien van het soms ietwat slechte asfalt). En daardoor ook niets meer terecht gekomen van de quad plannen. Maar dat was ook niet zo erg. Het wordt momenteel weer veel te vroeg donker om 's avonds nog iets te kunnen doen.
Het dagje op de EPMA baan was ook wel erg leuk... leuk om te zien hoe maik met de speedster aan het smijten was. En het geluid van de Exige (met name de weerkaatsing ervan via de bomen) was wel een kippenvel geluidje

De bmw is gewoon wat te zwaar voor zoveel korte bochtjes, alleen maar onderstuur en nog meer onderstuur. Maargoed, verder wel leuk geweest om ook eens met dat hok te smijten, je leert er toch altijd weer wat van.
En nu nog steeds even bijkomen van de spierpijn van het op een stoel blijven zitten met zoveel zijwaartse krachten. En het steeds tegen de b-stijl aanklappen bij tommy in de auto

Ladingen foto's gemaakt... en deze staan online. -> Zie de gallery
De terugreis begon ook wel lekker toen we eenmaal nederland inreden (via maastricht? rare garmin navigatie...) en daar begon het me even te hozen, niet normaal. Allen en Maik zagen blijkbaar helemaal niets meer in hun speedsters, want het ging erg langzaam ineens op de snelweg. Ben maar voorop gaan rijden, zodat ze iig nog iets konden volgen

En tommy geen oordopjes mee en geen muziek, dus die is ook lekker gek geworden van 3 uurtjes rijden in de 316.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Ben kapot!!!!!!
Maar O O O wat een fun daar!!!!!lleuke groep van allemaal echte rijders
Jammer dat ik het geluid niet echt zelf heb kunnen horen....(wel in de auto natuurlijk.......)
@gewse:had je niet meer fotoos kunnen maken???
Ik heb er ook een zooitje,gooi ze vandaag of morgen ook online....+filmpies!!!!(ook van MAD MAIK!)

Maar O O O wat een fun daar!!!!!lleuke groep van allemaal echte rijders

Jammer dat ik het geluid niet echt zelf heb kunnen horen....(wel in de auto natuurlijk.......)
@gewse:had je niet meer fotoos kunnen maken???

Ik heb er ook een zooitje,gooi ze vandaag of morgen ook online....+filmpies!!!!(ook van MAD MAIK!)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Allen zag idd niets meer in de regen met verlichting dat 2 meter voor de auto ophoudt.
Hebben de heren linneweevers nog sleutelgeld ontvangen van het hotel? Zo niet, dan gaat er iets fout bij het hotel. Tommy en Bert hebben los geboekt, waarbij Bert geen geld terug kreeg van die Franstalige muts.
Wanneer gaan we met iedereen een cursus Frans voor dummies volgen? 

Hebben de heren linneweevers nog sleutelgeld ontvangen van het hotel? Zo niet, dan gaat er iets fout bij het hotel. Tommy en Bert hebben los geboekt, waarbij Bert geen geld terug kreeg van die Franstalige muts.

- Maik
Die terugweg was inderdaad ook weer een avontuur op zich
Bij Luik reed Tommy (die voorop reed) "verkeerd".... bij nader inzien toch goed
Toch kregen Allen en ik het voor elkaar om ons te volgen richting Maastricht (mijn navi gaf de snelste heenweg aan via Antwerpen, terugweg dus via Maastricht-Eindhoven
).
Met die hoosbui zag ik inderdaad ook helemaal niets meer, ik volgde heel geconcentreerd de achterlampjes van Allen
Goed dat jij dat begreep Patrick, met jou voorop ging het weer wat vlotter
Chris, inderdaad jammer dat jij dat weerkaatsende geluid niet gehoord hebt, het leek wel een motor met yoshimura blerpèp die in het vallei ergens reed
Als je mij nou TOCH even had laten rijden in dat engelse hok.....
Volgend jaar maar weer lijkt mij, en dan moeten er toch meer SPEEDSTERS te vinden zijn voor dit superbaantje?
Van het weekend maar even de auto uitzuigen, ik denk dat hij 5kg zwaarder is geworden door het stof

Bij Luik reed Tommy (die voorop reed) "verkeerd".... bij nader inzien toch goed

Met die hoosbui zag ik inderdaad ook helemaal niets meer, ik volgde heel geconcentreerd de achterlampjes van Allen

Chris, inderdaad jammer dat jij dat weerkaatsende geluid niet gehoord hebt, het leek wel een motor met yoshimura blerpèp die in het vallei ergens reed

Als je mij nou TOCH even had laten rijden in dat engelse hok.....

Volgend jaar maar weer lijkt mij, en dan moeten er toch meer SPEEDSTERS te vinden zijn voor dit superbaantje?

Van het weekend maar even de auto uitzuigen, ik denk dat hij 5kg zwaarder is geworden door het stof

Jullie hebben precies een leuke dag gehad in België !!
Wij ook in Amsterdam met VIP pasje voor concert van Madonna.
Geweldige show maar wel povere zangperformance met stukken playback !!
Volgende keer ben ik er zeker bij !!

Wij ook in Amsterdam met VIP pasje voor concert van Madonna.
Geweldige show maar wel povere zangperformance met stukken playback !!

Volgende keer ben ik er zeker bij !!
Geen probleem hoor wil ik wel een paar rondjes rijden in je plaats !zoonvanlinne150 schreef: Jammer dat ik het geluid niet echt zelf heb kunnen horen....(wel in de auto natuurlijk.......)

Nee die garmin van julie doet het gewoon een beetje raarMaik schreef:Die terugweg was inderdaad ook weer een avontuur op zich![]()
Bij Luik reed Tommy (die voorop reed) "verkeerd".... bij nader inzien toch goedToch kregen Allen en ik het voor elkaar om ons te volgen richting Maastricht (mijn navi gaf de snelste heenweg aan via Antwerpen, terugweg dus via Maastricht-Eindhoven
![]()
![]()
).
Met die hoosbui zag ik inderdaad ook helemaal niets meer, ik volgde heel geconcentreerd de achterlampjes van AllenGoed dat jij dat begreep Patrick, met jou voorop ging het weer wat vlotter
![]()

Want de snelste route op de tomtom was wel via antwerpen. Toen we ineens richting maastricht gingen, werd de afstand 3km korter.. maar de aankomsttijd 20 minuten later.
En dat julie niets meer zagen had ik idd wel begrepen. Ik zag voor julie auto's nog een heel klein beetje licht, dus dat kon niet goed zijn. Mijn licht kwam al verder toen ik achter julie reed

Zal niet fijn geweest zijn iig... zoveel water, met zo'n lichte auto.
- allen
- Contacteer:
Dan was je je leven niet zeker Maik! Ik volgde namelijk de rode reflectoren op de vangrail en zag er steeds maar één vooruit door die hoosbui. De witte lijnen was ik soms gewoon echt kwijt. Patrick, bedankt dat je me verdomme nog zo lang vooruit hebt laten rijden. Kon niemand bellen en zag geen steek. En maar hopen dat iemand zo slim zou zijn. 

Het sleutelgeld hadden ze al afgetrokken van de voedselrekening.allen schreef:Allen zag idd niets meer in de regen met verlichting dat 2 meter voor de auto ophoudt.![]()
Hebben de heren linneweevers nog sleutelgeld ontvangen van het hotel? Zo niet, dan gaat er iets fout bij het hotel. Tommy en Bert hebben los geboekt, waarbij Bert geen geld terug kreeg van die Franstalige muts.Wanneer gaan we met iedereen een cursus Frans voor dummies volgen?
5x25 eur. Dus het kan alleen maar foutgegaan zijn als ze het nog een keer ontvangen hebben

- Maik
Jaaaaaaaa, maaaaarrrrrrr, ik heb geen Garmin maar een Mio EN ik moest naar Leiderdorp en niet Dordrecht...
Mijn Mio'tje doet het normaal altijd erg goed moet ik zeggen. Ik denk dat hij me toch de snelste route heeft voorgerekend. De heenweg had ik namelijk als tussenstop het hotel ingegeven dus dat zal de zaak iets anders gemaakt hebben
Mijn Mio'tje doet het normaal altijd erg goed moet ik zeggen. Ik denk dat hij me toch de snelste route heeft voorgerekend. De heenweg had ik namelijk als tussenstop het hotel ingegeven dus dat zal de zaak iets anders gemaakt hebben

Laatst gewijzigd door Maik op 03 sep 2008 19:08, 2 keer totaal gewijzigd.

- allen
- Contacteer:
Nee, want in totaal 7 kamers waarvan ik er 5 geboekt heb. Tommy en Bert hebben zelf geboekt. Tommy kreeg los 25 euro terug, maar tegen Bert en Pascal zeiden ze geloof ik dat hun geld in de rekening stond. Zij hebben hun briefje dus ingeleverd, maar geen geld gekregen. Vandaar de vraag. We moeten dus even weten of er nog even achter het geld aangegaan moet worden.
- Maik
Ja, zie je wel! Even de google maps routeplanner laten rekenen:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Ma ... 75&t=h&z=7
Mijn Mio van 4 jaar oud uit de piekenbak roeleert!
Die spin hou ik mij aanbevolen voor Tommy, ik ben nu ook bezig met knippen en plakken van de inboard beelden
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Ma ... 75&t=h&z=7
Mijn Mio van 4 jaar oud uit de piekenbak roeleert!
Die spin hou ik mij aanbevolen voor Tommy, ik ben nu ook bezig met knippen en plakken van de inboard beelden