allen schreef:Allen zag idd niets meer in de regen met verlichting dat 2 meter voor de auto ophoudt.
Hebben de heren linneweevers nog sleutelgeld ontvangen van het hotel? Zo niet, dan gaat er iets fout bij het hotel. Tommy en Bert hebben los geboekt, waarbij Bert geen geld terug kreeg van die Franstalige muts. Wanneer gaan we met iedereen een cursus Frans voor dummies volgen?
Geen geld gezien.Maar jij zei dat dat de bedoeling was
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Klopt Wilbert, omdat niemand van ons die badmutsen verstaat.
We zijn tot de ontdekking gekomen dat we opgelicht zijn whahaa. Niet aan het handje. Komt allemaal wel goed. Zal Bert inlichten zodat hij die dame kan gaan spanken.
Patrick, echt hele gave foto's! Ik zat ze net pas te kijken allemaal toen mijn fimpje aan het uploaden was...
Wat zitten jullie allemaal te rommelen met dat f#ck youtube zeg, gebruik voortaan streetfire!
Filmpje van de sessie met Chris, maar dan zonder trillende telefooncamera :
Ik had wel meegewild, maar ik denk niet dat ik pas
In de speedster pas ik al niet en als ik die stoelen in de exige zag, betwijfel ik dat ik daar inpas
Maik schreef:Patrick, echt hele gave foto's! Ik zat ze net pas te kijken allemaal toen mijn fimpje aan het uploaden was...
Wat zitten jullie allemaal te rommelen met dat f#ck youtube zeg, gebruik voortaan streetfire!
Filmpje van de sessie met Chris, maar dan zonder trillende telefooncamera :
Man man,kan je volgende keer niet eens een filmpje maken zonder zo'n klappende/juichende/lullende half tamme gast naast je???????
Wie was dat in godsnaam????dat je dat in je auto laat