Goed gevonden Stefan. Zoiets moest het iid zijn. In de auto op weg naar huis dacht ik nog even aan het "stotteren" bij het openen van je gasklep. Maar dat zal wel verklaarbaar zijn doordat je heel de inlaatbuis eraf hebt en hij als een gek probeert te corrigeren op de hoeveelheid flow en de juiste klepstand te vinden.
Ik vroeg me sowieso al af hoe je de inlaat gemodificeerd had om je dynamo mis te houden. Gewoon aan het hakken geweest dus hè?
Hoe vind je de mod trouwens? Merkbaar verbeterd?
de mod is (was) prima en het 2.4 langs de zijde van de alternator
de ronde uitstulping netjes afgezaagd en dan een stuk kunststof erin verlemen met profi 2 comp lijm(zeer dure zelfs) maar die is door de benzine dampen (denk ik) beginnen op te lossen
nu word het gelast met dezelfde materialen
op hoop van zegen
ik had eerder moeten proberen wat ik al van plan was (nl met een bus startpilote of de rook van een sigaret rond dat gelijmde gat te spuiten
dan had ik het veel rapper ontdekt(maar weer een goedeleerschool
rijker