Geen slecht idee Bert. We houden het draadje wel warm tot danElise schreef:Ik stel voor van het voorjaar. Tegen die tijd moet Paulb zijn Speedster ook weer klaar hebben.Maik schreef:Nu rest alleen de vraag nog: wanneer Speedsterclub@EPMA deel 2?
EPMA, 2 september 2008
Zwarte Pro Race 1.2. Van een Engels bedrijf waar er een paar hier geen hoge pet van hebben maar ze zouden op voorraad zijn en kreeg vanochtend al mail terug. Hopen op het beste dus. Had geen trek om nogmaals de voorbanden te halen, nu ze stuk zijn en m'n achtervelgen hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Die zou ik dan weer moeten poedercoaten wat ook niet gratis. Gaan waarschijnlijk tegen de tijd de verkoop in.
Blijf erbij dat ik de ATC wielen mooier vind, maar wil niet van die brede banden onder de auto hebben. 195 voor en 225 achter lijkt me genoeg.
Ben jij toevallig volgende week vrijdagavond vrij? De zaterdagochtend ga ik 10 dagen weg. 15 November hoop ik met de nieuwe setup een vuurdoop op Spa te hebben.
Blijf erbij dat ik de ATC wielen mooier vind, maar wil niet van die brede banden onder de auto hebben. 195 voor en 225 achter lijkt me genoeg.
Ben jij toevallig volgende week vrijdagavond vrij? De zaterdagochtend ga ik 10 dagen weg. 15 November hoop ik met de nieuwe setup een vuurdoop op Spa te hebben.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Pro Race 1.2?? Zegt mij niets... plaatje please
Volgende week vrijdagavond zit ik mijzelf te bezatten in Haarlem dus dat gaat niet door... een ander keertje doordeweeks (volgende week) dan maar? Even het weer in de gaten houden en 1-2 dagen vantevoren afspreken maar?
Bert, goede tip, ik ga denk ik ook maar weer eens het luchtfilter checken...
Volgende week vrijdagavond zit ik mijzelf te bezatten in Haarlem dus dat gaat niet door... een ander keertje doordeweeks (volgende week) dan maar? Even het weer in de gaten houden en 1-2 dagen vantevoren afspreken maar?
Bert, goede tip, ik ga denk ik ook maar weer eens het luchtfilter checken...

Welja, 3 seconden in images punt google laat dit zien:
. Heeft Gerard die niet in zilver?
Dan wordt het krap vrees ik voor volgende week. Ben nu voorbereiden. Volgende week heel de week de hort op. Maar als het tussendoor beiden lukt dan doe ik uiteraard even m'n best. Desnoods kom ik in m'n apenpakkie proefrijden.
. Heeft Gerard die niet in zilver?Dan wordt het krap vrees ik voor volgende week. Ben nu voorbereiden. Volgende week heel de week de hort op. Maar als het tussendoor beiden lukt dan doe ik uiteraard even m'n best. Desnoods kom ik in m'n apenpakkie proefrijden.
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
michel schreef:Hierbij de link naar de foto's die Gerrit heeft gemaakt.
http://s165.photobucket.com/albums/u52/ ... dy%202008/
MAIK 4x4
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
Blij te lezen dat jullie het allemaal leuk hebben gevonden. Ik heb het forum deze week nog nagenoeg niet bekeken wegens andere, dringende, beslommeringen. Volgende week hoop ik alle reacties te lezen.
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van EPMA office dat ze de borg gaan terugstorten. Dit ga ik dan ook zo spoedig mogelijk naar jullie doen.
Ook ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn voor een herhaling van zo'n dag.
Gr.
Paul
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van EPMA office dat ze de borg gaan terugstorten. Dit ga ik dan ook zo spoedig mogelijk naar jullie doen.
Ook ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn voor een herhaling van zo'n dag.
Gr.
Paul