Cars and Coffee in Rotterdam
- Bitterkoekje
- Lid
- Bitterkoekje
- Lid
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Bitterkoekje
- Lid
Maar het hoogtepunt staat zonder kopstevenflappy schreef:Indrukwekkend rijtje auto's wordt alleen maar mooier!!

Laatst gewijzigd door Bitterkoekje op 09 sep 2008 5:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bitterkoekje
- Lid
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Als ik even mag "zeiken"
Hoeveel moeite wordt er gedaan om deze dikke bakken erbij te krijgen?
Ik heb liever dat er bv 4 opel C kadettjes bij staan met eigenaar die echt liefhebber zijn, dan dat er 4 Enzo's met moeite worden opgetrommeld en dat de eigenaar daarvan er bv niet eens bij is (auto gebracht door "James"
), of dat hij er alleen bijstaat om er een beetje mee te showen. Dat wilt niet zeggen dat alle Enzo eigenaren geen "echte" liefhebbers zijn natuurlijk... ik hoop het maar...

Ik heb liever dat er bv 4 opel C kadettjes bij staan met eigenaar die echt liefhebber zijn, dan dat er 4 Enzo's met moeite worden opgetrommeld en dat de eigenaar daarvan er bv niet eens bij is (auto gebracht door "James"

- zoonvanlinne150
- Mega lid
Kan je daar nog een rood exige'tje gebruiken????Bitterkoekje schreef:De volgende in Scheveningen gaat ook heel bijzonder worden....Als je 4 Ferrari Enzo's naast elkaar wil zien.....moet je in Scheveningen zijn...Rikster schreef:Hoop dat de opkomst bij een volgende meeting net zo is...

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- Bitterkoekje
- Lid
Dat is een erg goed punt Maik, maar we hebben direct contact met bezitters van deze auto's. Het betreft hier trotse bezitters, die er zelf ook bij zullen zijn. De Bentley en Aston Martin rijders zijn heel lastig te benaderen, deze zul je dan ook niet of nauwelijks tegenkomen tijdens Cars and Coffee.Maik schreef:Als ik even mag "zeiken"![]()
Ik heb liever dat er bv 4 opel C kadettjes bij staan met eigenaar die echt liefhebber zijn, dan dat er 4 Enzo's met moeite worden opgetrommeld en dat de eigenaar daarvan er bv niet eens bij is (auto gebracht door "James"), of dat hij er alleen bijstaat om er een beetje mee te showen. Dat wilt niet zeggen dat alle Enzo eigenaren geen "echte" liefhebbers zijn natuurlijk... ik hoop het maar...
Het evenement staat ik het teken van liefhebbers die samenkomen, auto's die op transport gaan zonder eigenaar nodigen we niet uit.
Er komen ook auto's als een Golf 1 GTI Pirelli, in geheel originele staat. Het evenement is dus over het algemeen "down to earth". Uitzonderingen daar gelaten.
- Bitterkoekje
- Lid
Dat hoef je niet te vragen....dat moet je gewoon doen!zoonvanlinne150 schreef:Kan je daar nog een rood exige'tje gebruiken????Bitterkoekje schreef:De volgende in Scheveningen gaat ook heel bijzonder worden....Als je 4 Ferrari Enzo's naast elkaar wil zien.....moet je in Scheveningen zijn...Rikster schreef:Hoop dat de opkomst bij een volgende meeting net zo is...