Gespot bij van der Kooi

Algemene zaken omtrent onze auto.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Re: Ook een mooie witte

Bericht door Maik »

centipede schreef:Eigenlijk een rode speedster, carwrapping cursus gedaan en toen maar een witte geplakt! Daarna de (verwijderbare) krullen.
De basiskleur heb je top gekozen, maar die krullen :?: :idea: :!: :shock: We houden het er maar op dat het positief voor je bedrijf is :wink:
Afbeelding
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

stevenflappy schreef:Spiky!!!!??????? :oops:
Het is toch fijn dat je alle mogelijkheden hebt gezien voordat je een keuze maakt. :wink:

Al een beetje een idee wat het gaat worden?

Spiky :alone:
Afbeelding
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Wacht effe op Allen voor de Martini strepen, lijken me wel wat.....
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

En ik heb al een en ander in m'n hoofd. In de vakantie ff twee of drie setjes uittekenen. 8)
stevenflappy
Contacteer:

Alan, kan je die ook maken met wielen in een ander kleurtje? In dat Martini blauw of witte velgen....... Vind ik ook zeker wel een optie, liever een andere kleur als wit of zwart of zilver, lekker racy!!
Maik

Bericht door Maik »

Gifgroene velgen!!! Verplicht!!!!
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

grom dubbel
Laatst gewijzigd door allen op 12 sep 2008 9:58, 1 keer totaal gewijzigd.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Moet vast wel lukken. :wink:
Nog 1 dagje. Moet heeeeeeeeeeeeeeerlijk zijn om een paar dagen geen werk bij me te hebben. Af en toe weer even wat kleuren. Wat waren de kleuterjaren toch zorgeloos fijn.

:lol:
stevenflappy
Contacteer:

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
stevenflappy
Contacteer:

Vind die met die rode wielen wel wat hebben, vraag me af hoe dat er in het blauw uit zou zien....

Zijkanten vind ik 2 x niks..... FF doorzoeken nog!
stevenflappy
Contacteer:

Zoiets maar dan kleiner......
Bijlagen
ford_racing_94.jpg
ford_racing_94.jpg (54.89 KiB) 1948 keer bekeken
rally_racing_by_crowd.jpg
rally_racing_by_crowd.jpg (49.83 KiB) 1951 keer bekeken
Maik

Bericht door Maik »

En komen er ook nog mooie rijder en bijrijder stickers met Johnny & Anita op de ramen? 8)
Afbeelding
stevenflappy
Contacteer:

Nee
stevenflappy
Contacteer:

Volgens mij kwam Allen een dezer dagen weer thuis..... Met de photoshopped Speedster!!!

:toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump: :toot: :jump:
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Allen is nu idd terug van vakantie. Na een dag vertraging door een typhoon en een gekraakte laptop. Kleine mensen kennen hun krachten natuurlijk niet. :evil:
Gelukkig toezegging gekregen van de verzekering dat ze alles vergoeden. Al blijft het natuurlijk de vraag of ze daar nog zo over denken als ze de rekening krijgen van het hotel. Eerstvolgende keer dat ik weer zoiets meemaak slaap ik iig op een bankje op het vliegveld. :shock:

De photoshop ben ik door dit voorvalletje nog niet aan toegekomen maar zal eens kijken of ik tussendoor even wat tijd erin kan steken. Had iig zoiets in m'n hoofd: http://www.blogmotori.com/speciale-lanc ... a/20070415
Voorkant zou dan wat meer met de spatborden mee moeten lopen aan de bovenzijde.

Mochten er nog autoliefhebbers naar Shanghai willen, pak een taxi! Geweldige kermisattractie. Helemaal als je nog een zus hebt die de taal verstaat en die bijdehante, roekeloze chauffeurs na een verkeerde opmerking uitkaffert. :lol:
Plaats reactie