Wil je een zwarte of een rode? Ow ja....rood is de enige echte kleur..Maik schreef:Duidelijk verhaal BK, dat wordt dus een rondje bietsen bij 1 van de Enzo eigenaren, mogen ze daarna een rondje mee in de speedster
Cars and Coffee in Rotterdam
- Bitterkoekje
- Lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Bitterkoekje
- Lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Hé, da's leuk! Ik had dit topic niet eens gezien. Ik ben er graag bij!

Ik haak graag aan ter hoogte van Alblasserdam Nico!metallic schreef:ik ga zelf over de a-15 richting rotterdam (tiel-papendrecht enz.)dus als er speedsterrijders ook belangstelling hebben kunnen we misschien met een paar oprijden.spreken we onderweg een punt af?
![]()
groet nico

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Over parkeerplaatsen gesproken; A15 Alblasserdam en samen doorrijden?André R schreef:Ik zit zo even op de kaart te kijken, maar dat is toch bij Porsche Centrum Hoogenboom? Vlak bij die Mc. Donalds?
Daar hebben ze een paar keer het vel over m'n neus mogen trekken toen ik nog een Porsche had![]()
Wel krap daar hoor, die parkeerplaats.
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
cars and coffee 28-09-08
net terug van cars and coffee
wist niet wat ik er van kon verwachten maar het was achteraf boven verwachting.
op heen weg over de-15 was het al raak, opgereden met een ferr. 348
daar sloot later nog even een 2e ferrari en aston-martin bij aan.en natuurlijk effe een stukje racen.de laatste 2 moesten helaas na een minuut of 10 eraf om te tanken.
bij aankomst al veel auto's veel farrari's in div.uitvoeringen wat lambo's en natuurlijk porche's. maar ook een groot aantal speedsters.heb ze niet geteld maar schat een stuk of 10-15stuks. cobra,corvette's,bmw,aston martins o.a DB8. tvr ,lotussen (incl.dievan herman)en een atom ariel en o.a nog wat boss-hogs motoren (met v-8)enz.helaas kwam de bugatti niet opdagen da's jammer. halverwege de meeting begonnen div.karvers (je weet wel van die kantelkarretjes een demo weg te geven waarna sommige dit ook wel wat leken en weldra was er een mini race gestart tussen impresa en ferrari -impressa/impressa-ferrari-porsche.ferrari-motor.lambo-ferrari enz.dit was wel exstra gaaf incl.de bijbehorende herrie.zandvoort in het klein. ook eens div. speedster mensen even gesproken zodat we van elkaar ook eens wisten wie nou eigenlijk wie is achter de forum namen.wel grappig. en op de terugweg samen opgereden met oranje speedy van speedster uit hardinxveld hopenlijk geen flitsers want het ging toch effe gauw tegen de 200km. tevens speelde het goede weer natuurlijk ook mee aan deze zondag.kortom een leuke zondagochtend en wat mij betreft zeker een volgende keer.
ps.nog effe geen foto's voorhanden op dit moment.
groet nico.
wist niet wat ik er van kon verwachten maar het was achteraf boven verwachting.
op heen weg over de-15 was het al raak, opgereden met een ferr. 348
daar sloot later nog even een 2e ferrari en aston-martin bij aan.en natuurlijk effe een stukje racen.de laatste 2 moesten helaas na een minuut of 10 eraf om te tanken.
bij aankomst al veel auto's veel farrari's in div.uitvoeringen wat lambo's en natuurlijk porche's. maar ook een groot aantal speedsters.heb ze niet geteld maar schat een stuk of 10-15stuks. cobra,corvette's,bmw,aston martins o.a DB8. tvr ,lotussen (incl.dievan herman)en een atom ariel en o.a nog wat boss-hogs motoren (met v-8)enz.helaas kwam de bugatti niet opdagen da's jammer. halverwege de meeting begonnen div.karvers (je weet wel van die kantelkarretjes een demo weg te geven waarna sommige dit ook wel wat leken en weldra was er een mini race gestart tussen impresa en ferrari -impressa/impressa-ferrari-porsche.ferrari-motor.lambo-ferrari enz.dit was wel exstra gaaf incl.de bijbehorende herrie.zandvoort in het klein. ook eens div. speedster mensen even gesproken zodat we van elkaar ook eens wisten wie nou eigenlijk wie is achter de forum namen.wel grappig. en op de terugweg samen opgereden met oranje speedy van speedster uit hardinxveld hopenlijk geen flitsers want het ging toch effe gauw tegen de 200km. tevens speelde het goede weer natuurlijk ook mee aan deze zondag.kortom een leuke zondagochtend en wat mij betreft zeker een volgende keer.

ps.nog effe geen foto's voorhanden op dit moment.
groet nico.
Laatst gewijzigd door metallic op 28 sep 2008 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: cars and coffee 28-09-08

metallic schreef:en op de terugweg samen opgereden met oranje speedy van ralley?(naam is me effe onschoten)uit hardinxveld hopenlijk geen flitsers want het ging toch effe gauw tegen de 200km.