Speedy 2.2 Star Silver=>Gereserveerd=>verkocht!
-
- Actief lid
Speedster te koop
Ja, er is nieuws.
Normaal wordt de speedster donderdagavond afgehaald door Bitterkoekje.
Ik hou jullie op de hoogte.
Normaal wordt de speedster donderdagavond afgehaald door Bitterkoekje.
Ik hou jullie op de hoogte.
Opel Vectra GTS 1.9 cdti (150pk) TE KOOP
Opel Insignia Sport (160pk) ( Feb 2009)
Opel Astra Break 1.7 cdti (100pk)
Opel Manta B GSI bwj 1983
-
- Actief lid
Verkocht!
De speedster is zopas verkocht.
De speedster gaat niet naar het noorde zoals eerder gemeld maar naar het zuiden; Frankrijk meer bepaald.
Die persoon had me vanmorgen opgebeld, komen zien en gekocht.
Jammer voor Bitterkoekje... maar ik heb na lang wachten het zekere voor het onzekere genomen.
De afhandeling met Bitterkoekje kende heel veel tegenslagen, het kwam er maar niet van... Ik denk niet dat zij er veel kan aan doen, het wilde gewoon niet lukken.
Ik hoop dat Bitterkoekje vlug een Speedster vindt.
Goed nieuws voor Speedfreak, die op het laatste moment nog eens het nadeel van een Belgische speedster benadrukte... Maar het is hem gegund!
Ik blijf dit forum volgen, trouwens ik zoek nog een hardtop voor een 2.2...

De speedster gaat niet naar het noorde zoals eerder gemeld maar naar het zuiden; Frankrijk meer bepaald.
Die persoon had me vanmorgen opgebeld, komen zien en gekocht.
Jammer voor Bitterkoekje... maar ik heb na lang wachten het zekere voor het onzekere genomen.
De afhandeling met Bitterkoekje kende heel veel tegenslagen, het kwam er maar niet van... Ik denk niet dat zij er veel kan aan doen, het wilde gewoon niet lukken.

Ik hoop dat Bitterkoekje vlug een Speedster vindt.

Goed nieuws voor Speedfreak, die op het laatste moment nog eens het nadeel van een Belgische speedster benadrukte... Maar het is hem gegund!

Ik blijf dit forum volgen, trouwens ik zoek nog een hardtop voor een 2.2...

- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Re: Verkocht!
Gtske schreef:
BPM ZUIGT!!!!!

LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Het verhaal Bitterkoekje-Speedster begint toch wel erg op een rollercoaster te lijken. Jammer hoor...
Kan me wel voorstellen dat je toch ook wel een beetje blij bent met het feit dat je speedster nu definitief is verkocht. Al is het misschien met gemengde gevoelens.
Kan me wel voorstellen dat je toch ook wel een beetje blij bent met het feit dat je speedster nu definitief is verkocht. Al is het misschien met gemengde gevoelens.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Inderdaad, het is jammer dat zo'n zaken in Europa nog kunnen... Ze hebben nog veel werk voor de boeg.Speedfreak schreef:Gtske schreef:
BPM ZUIGT!!!!!
Langs de andere kant is onze jaarlijkse belasting op onze auto hoger (?)
Inderdaad gemengde gevoelens hoor, wees daar maar zeker van...Rallye schreef:Het verhaal Bitterkoekje-Speedster begint toch wel erg op een rollercoaster te lijken. Jammer hoor...
Maar zeker geen kwaad woord over Bitterkoekje... het zal gewoon niet mee.
Ik dacht dat het in Belgie zo was dat je op basis van het vermogen (Fiscale PK) belasing moest betalen i.p.v. het voertuiggewicht in Nederland. Dan is de Speedster natuurlijk niet het meest gunstige voorbeeld .Gtske schreef:Langs de andere kant is onze jaarlijkse belasting op onze auto hoger (?)

Overigens denk ik wel dat je jaren Belgische belastingpremie kunt betalen voor het BPM bedrag (waarover ook nog eens een keer BTW wordt gerekend) dat er hier in NL wordt berekend...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti