Ik was benieuwd hoeveel Speedsters er inmiddels in NL rondrijden.
Ik heb altijd het getal van 218 gehoord maar er zijn er ondertussen enige total-loss en er zijn er ook enige uit het buitenland geïmporteerd.
Derhalve maar even geïnformeerd her en der.
Uiteindelijk blijken er per 01-01-2008 196 op geldig kenteken deel 3 te staan. Helaas is het niet mogelijk om een verdere uitsplitsing te maken tussen NA's en turbo's. Ook niet op kleur.
Persoonlijk had ik verwacht dat het er inmiddels iets meer zouden zijn.
Heb je een kennis bij de RDW?
Dat zijn er inderdaad niet erg veel... Wellicht zijn ze op het duitse en engelse speedsterforum ook wel geinteresseerd in deze getallen? Volgens mij proberen ze daar een beetje bij te houden hoeveel badkuipjes met blitz er nog op de wereld rondrijden...
Ja, vertrouw niet teveel op mijn gegevens, ik ben niet zo actief (meer) met het bijhouden hiervan. Het getal 186 heb ik ooit eens van Opel gekregen, maar het zou goed kunnen dat het er nu inmiddels meer zijn.
Hi,
is wel leuk om te weten. Ik kwam afglopen zondag 'the Duke' tegen, ging even rekenen hoe groot de kans is dat je in een oranje Speedster een andere oranje Speedster tegenkomt.
Gauw een staatlot kopen, meer kans,
Ik ben pas een keer of 8 een Speedster 'in het wild' tegengekomen (dus niet onderweg naar een meeting).
Ligt er ook aan waar je rondtoert, in de buurt van Hoogerheide heb ik op 1 dag 2 Speedy's gezien (er moet daar ergens een nest zitten ).
Ik rij misschien iets meer als gemiddeld, kilometerstand is nu 155k, dat helpt ook behoorlijk
Ride-aholic schreef:Ik ben pas een keer of 8 een Speedster 'in het wild' tegengekomen (dus niet onderweg naar een meeting).
Ligt er ook aan waar je rondtoert, in de buurt van Hoogerheide heb ik op 1 dag 2 Speedy's gezien (er moet daar ergens een nest zitten ).
Ik rij misschien iets meer als gemiddeld, kilometerstand is nu 155k, dat helpt ook behoorlijk