MOCHT je een keer caramboleren (vlaams voor een klapper maken toch?) dan zit je in 1 van de sterkste chassis ter wereld (weet niet of dat 100% waar is, maar sterk is hij wel en het klinkt wel goed)
In de sneeuw zonder winterbanden zou ik ook niet proberen nee, veel te weinig oppervlaktedruk op de banden. Op sneeuw met zomerbanden kan je er niets mee beginnen nee....
Niet overdrijven Maik.
Het zijn idd wel spannende ritjes al het sneeuwt, maar ja over een paar jaar groeien er hier palmbomen. Alleen bij ijzel begin ik er niet aan.
Mijn grootste onveiligheidsgevoel heb ik door vertrekken als het koud is, zonder te wachten dat het mooi warm is in de auto. Echt snel ontdampen doet de auto niet.
Rijden met standaard banden in de sneeuw heb ik ook al gedaan, ... echt veilig is het niet
Sorry hoor, maar zouden ze nu echt een auto hebben gemaakt die daar niet tegen kan.
Rijdt nu drie jaar zomer en winter, pekel of geen pekel en hij valt nog steeds niet uit elkaar.
Kan ook nergens sporen ontdekken dat de auto er niet tegen zou kunnen.
In principe kan de speedster daar aardig tegen hoor Gerard. Gewoon af en toe goed afspuiten en klaar. Ik heb ook al meerdere malen door de pekel gereden en je ziet er niet al teveel van. Al het alu is geanodiseerd dus zo'n vaart loopt het niet.