prijs speedster 2001?
prijs speedster 2001?
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een speedster en heb er een op het oog.
Bouwjaar 2001, km stand 51000 en kleur blauw, nederlands exemplaar.
Ziet er optisch gaaf uit, alle recalls ondergaan, boekjes aanwezig.
uitlaat niet standaard overige wel.
Vraagprijs is euro 18750 zonder hardtop.
Is dit een redelijke prijs of niet
Hoor graag van jullie
Groet
Fasteddie
Ben al een tijdje op zoek naar een speedster en heb er een op het oog.
Bouwjaar 2001, km stand 51000 en kleur blauw, nederlands exemplaar.
Ziet er optisch gaaf uit, alle recalls ondergaan, boekjes aanwezig.
uitlaat niet standaard overige wel.
Vraagprijs is euro 18750 zonder hardtop.
Is dit een redelijke prijs of niet
Hoor graag van jullie
Groet
Fasteddie
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Er zitten inderdaad koopjes tussen, maar dan moet je wel met een gouwe p#k geboren zijn ja, Richard is er ook zo 1stef666 schreef:Ik kocht de mijne in 2005 voor net geen 18.000,= Deze had er toen 28.000 km op zitten.

Ik vind de vraagprijs van de speedster in kwestie ook oke. Zeker niet teveel. Kilometerstand zegt mij meer dan bouwjaar, mits alle recalls afgehandeld zijn en de speedster niet onder de alg zit van 7 jaar buitenstaan

Maar het kan inderdaad goedkoper, maar ik denk dat je dan dus heel veel geluk moet hebben of je bent 2 jaar aan het zoeken...

Mijn aankoopprijs was zeker goed en kon daarom ook alle dingen doen die ik er aan gedaan heb.
Verkoop hem daarom nu voor een prijs waarvoor je zelf al die dingen niet kan laten doen en geloof me die zijn het zeker waard.
Anderzijds is de Speedster van Dimitri ook een koopje voor wat je allemaal krijgt.
Een standaard Speedster zou voor mij niet meer dan 16000 euro mogen kosten.
Verkoop hem daarom nu voor een prijs waarvoor je zelf al die dingen niet kan laten doen en geloof me die zijn het zeker waard.
Anderzijds is de Speedster van Dimitri ook een koopje voor wat je allemaal krijgt.
Een standaard Speedster zou voor mij niet meer dan 16000 euro mogen kosten.