Elise schreef:Als een diesel blok niet zo zwaar zou zijn geweest, had ik heel graag een 2.0 TDI blok van VW in de Elise gehad.
Ik hou wel van een beetje koppel
zag vorige week nog op tv over autobrandstoffen enz, een electro wagen die in amerika te koop is.is gebouwd op een speedster/lotus chassis.wel anders body en best mooi.
flinke actieradius en reed in 3,5 sec.naar de honderd.daar kan ook een turboblokje niet tegenop. lekker makkelijk en scheelt een hoop gestuntel en geld om hem echt snel te maken.
nu vinden we het natuurlijk niks, maar straks hebben/kunnen we niet anders.
en vertellen we onze kleinkinderen nog dat wij brandstofmotoren hadden in onze wagen.
groet nico
Hoezo cultuurbarbaar? Die cultuurbarbaren winnen wel Le Mans
Het maakt mij niet uit of ik benzine, diesel of ranja in de tank moet gooien, het gaat mij om wat ik er voor terugkrijg
Jammer dat zo'n TDI blok al snel 100kg zwaarder is als het rover blok wat er nu in ligt
metallic schreef:zag vorige week nog op tv over autobrandstoffen enz, een electro wagen die in amerika te koop is.is gebouwd op een speedster/lotus chassis.wel anders body en best mooi.
flinke actieradius en reed in 3,5 sec.naar de honderd.daar kan ook een turboblokje niet tegenop. lekker makkelijk en scheelt een hoop gestuntel en geld om hem echt snel te maken.
nu vinden we het natuurlijk niks, maar straks hebben/kunnen we niet anders.
en vertellen we onze kleinkinderen nog dat wij brandstofmotoren hadden in onze wagen.
groet nico
Heeft iemand al de veelbesporken itb's op Maik z'n bochtenriddertje gezien???
Ik zou een turbo of compressor op termijn niet wegwuiven. Zie me dit hok toch niet snel willen verkopen. Nog nooit zulk leuk speelgoed gehad en er staat niet eens een blauw witte propellor op.