Heb me ingeschreven bij de bmw circuitclub voor Spa op 15 november. Nu blijken ze naast het technisch regelement ook een circuitregelement te hebben. Hierin staat dat je met een cabrio alleen instructieronden kunt rijden. Na contact blijkt dat een hardtop de enige mogelijkheid is om mee te doen met de snelle sessies.
Nu ben ik zelf op zoek naar een hardtop, maar mocht iemand er eentje kwijt willen, hoor ik het graag. Eventueel eentje lenen tegen vergoeding zou ik ook geen moeite mee hebben. Het is maar voor een paar daagjes. Anders heb ik straks een hotel + 300 euri betaald voor 2 x 50 minuten treintje rijden.
Helemaal niets Maik. Ben met de hardtop net zo weg als zonder lijkt me. Maar ben dan ook niet van plan een flikflak salto met dubbele schroef te proberen. Punt blijft alleen wel dat de technische dienst uitmaakt wanneer ik de baan op mag. Voortaan toch maar wat beter m'n huiswerk doen voor ik me ergens inschrijf.
Welke mensen zeiden een paar maanden terug nog dat het vraagstuk onderstel vs nitrons een 'no brainer' was? Stelletje!!!
Ik snap je punt wel Allen, alleen de kortzichtigheid van de organisatie verbaasde ik mij over, maarja, wat verwacht je ook van een bmw drivers club, allemaal van die proleten volbehangen met goud natuurlijk, die kijken ook niet verder dan hun woonwagen lang is natuurlijk
Super toch al die Speedsterrijders!!! Kan me niet voorstellen dat een bmw rijder me even z'n kongingschakel zou uitlenen. Zal binnenkort even contact met je opnemen Piet!
@maik: bmw circuitclub niet verwarren met de bmw driversclub hoor. Laatstgenoemde staat helemaal geen open auto's toe. Ga natuurlijk ook eerst m'n auto poetsen voordat er straks nog gedacht wordt dat de hardtop grijs terug komt.
allen schreef:Super toch al die Speedsterrijders!!! Kan me niet voorstellen dat een bmw rijder me even z'n kongingschakel zou uitlenen. Zal binnenkort even contact met je opnemen Piet!
@maik: bmw circuitclub niet verwarren met de bmw driversclub hoor. Laatstgenoemde staat helemaal geen open auto's toe. Ga natuurlijk ook eerst m'n auto poetsen voordat er straks nog gedacht wordt dat de hardtop grijs terug komt.
Mooi stukje mannen.Kijk dat is club gevoel.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Je had die van mij ook kunnen lenen (GRATIS), had handig geweest als je op Zandvoort had gereden. Je rijdt op Spa, dan kun je logistiek gezien beslist beter langs Piet....
Herman, ik zal ze wel even vragen morgenochtend. Mocht het dakje niet te prijzig zijn is het altijd wel handig om het voor een of ander reglement te hebben liggen. Moet bekennen dat ik er anders dan dat het nut niet zo van in zie. Ook in de winter zijn genoeg zonnige dagen!