Zo Rick! Het ene moment staan we nog je auto te bewonderen en 10 minuten later ligt ie in de kreukels.
Dat is dan vlak na mij gebeurd want Chris liet mij nog voor en ik stopte even om de broer van Allen uit te laten stappen.
Heel veel succes met de wederopbouw en hopelijk zal de verzekering ervoor zorgen dat hij gauw weer de oude kan worden, zodat het vooral alleen heel vervelend blijft, maar je er niet onnodig op leeg loopt.
Het blijven enorm linke autootjes.. Zelfs als ik hem bewust laat gaan en er dus 100% op voorbereid ben, lukt het niet om hem met echt meer dan 50 km/uur nog in het gareel te krijgen. Zo link.. Niet te vergelijken met enige andere auto waar ik ooit mee gereden heb.
Damn... Wat is dit balen zeg.
Vooral omdat je er eigenlijk niks aan kon doen als ik het zo lees. Om je ego zou ik me dan ook maar niet zo'n zorgen maken. Vooral niet omdat je er toch goed mee omgaat.
Dit maakt de teleurstelling van de schade aan de Speedster natuurlijk niet minder...
Heel veel sterkte toegewenst en succes met de wederopbouw.
Greetz!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti