Speedster 2.2 Zilver-Zwart (NL)

Je auto te koop aanbieden.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Meen je niet. :shock:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Speedfreak schreef:Hij is nog te koop!! prijs komen we wel uit.

nieuwe foto's: http://www.flickr.com/photos/31784931@N02/

Hij was afgelopen vrijdag verkocht, de prijs was ok....handdruk erop zelfs........hij moet alleen nog opgehaald worden....... en sindsdien heb ik NIETS meer vernomen van.......???????? en kan ik ook niemand meer bereiken....

3x raden!

(en Gtske mag niet meeraden! :wink: )

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Kom kom jongens, zo gaan we niet met elkaar om he.

Omdat de garage het kentekenbewijs was kwijtgeraakt ging die eerste aankoop niet door, is dus niet de schuld van 'de persoon in kwestie'

De 2e Speedster gekocht op 23 Juli en de eerste 14 dagen geen tijd gehad om deze op te halen, gewoon te druk had met boefjes vangen.
Op 13 Augustus kreeg Gtske nog een SMS'jedat er iets begrijpbaars tussen gekomen was en dat hij 's avonds een telefoontje zou krijgen.
Op 23 Augustus was er helaas nog steeds niet gebeld.
De verklaring komt op 5 September : ziekenhuis opname. Maar de belofte om persoonlijk te zorgen dat e.e.a in order komt.
Het goede nieuws is op 15 September "donderdag zal de speedster afgehaald zal worden".
En dan op 20 September het bericht van Gtske dat hij de speedster, na 2 maanden gereserveerd te hebben, ineens aan iemand anders verkoopt.
Dus ook dit is geheel buiten de schuld om van 'de persoon in kwestie'.

Dus kom op zeg Dimitri, je wacht pas 4 dagen en nu al zeuren dat je niets hebt gehoord?

Ik vind dat jullie allemaal wel erg snel oordelen en ben ervan overtuigd dat ze nu ook wel weer een kutsmoes verzint.
Gerard

Bericht door Gerard »

Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Bert: hij is goed! :thumbup: :thumbup:
Lotus Elise S2
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Dat de vorige persoon hem aan een ander verkoopt is terecht imho. Je zegt dat de toezegging op 15 september is en dat ze hem donderdag ophaalt? Dus als ze dan niet is komen opdagen gaat hij natuurlijk niet nog een keer 2 maanden wachten.

Wellicht kom ik te bot over Bert, maar we leven in de tijd van oneindige communicatiemogelijkheden. Zelfs wanneer er een kans bestaat dat ik wat later ben omdat ik in de file sta of omdat er iets tussenkomt, bel, sms of mail ik altijd direct. ik kan nog net niet faxen in de auto. :lol:
Ben ik om andere redenen verhinderd om contact te zoeken, bel ik simpelweg een vriend of familie op om het uit te zoeken en in orde te brengen. Om die reden kan ik dus ook serieus heel slecht tegen dit verhaal. Weet je nu iig waar mijn 'fatsoen' opmerking over gaat...
Gerard

Bericht door Gerard »

Allen toch. :toot:
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Allen, Ik krijg de indruk dat je mijn posting ietwat verkeerd hebt begrepen.

Kijk nog even naar het 1 na laatste woord wat ik heb geschreven ;)
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Jullie stelletje!!! :lol:
Vast achteraf ge-edit na het geblaf van dit heethoofdje. :twisted:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Bert ziet het gelukkig weer eens helder 8)
En Allen heeft pepernoten in zijn ogen geloof ik :lol:
Afbeelding
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

Speedfreak schreef:Hij was afgelopen vrijdag verkocht, de prijs was ok....handdruk erop zelfs........hij moet alleen nog opgehaald worden....... en sindsdien heb ik NIETS meer vernomen van.......???????? en kan ik ook niemand meer bereiken....
Oh, maar als de betaling al heeft plaatsgevonden is het toch niet erg dat ze hem niet op komt halen? ;)

Een win-win situatie noemen we dat. :P
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Ach ja, heb al eerder mijn twijfels over deze "dame" uitgesproken. Heb in mijn dertigjarige praktijk al teveel politiebeamten meegemaakt om deze op voorhand betrouwbaar te achten (jammer genoeg denkt de gemiddelde rechter daar anders over).

Vind het toch frappant dat ze maar naar een Speedster blijft zoeken. En telkens koopt, maar niet aftikt. Is er wat mis in haar contacten en zo ja, wat voor contacten dan?

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
speedster

Bericht door speedster »

Ze vraagt gewoon om aandacht en die krijgt ze nu ook. :evil:
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

ohjeetje.. schreef:Is er wat mis in haar contacten en zo ja, wat voor contacten dan?
Ik kan alleen maar afgaan op wat ze hier op het forum schrijft, maar lees eens haar posting in het voorsteltopic van Rallye.
Hier klaagt ze dat de verkoper een 'hork' is.

Maar als ik dan even later de posting van Ricardo lees over dezelfde verkoper, ga ik me toch echt afvragen wie hier de 'hork' is....

Ik kan ook niet anders zeggen dat ik het ronduit schandalig vind dat ze Gtske 2 maanden aan het lijntje wordt gehouden met loze beloften.
En gezien alle verhalen heb ik ook mijn twijfels over de reden voor het 'afketsen' van de 1e speedster die ze had 'gekocht'...
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Jeetje Bert! Jij hebt me toch een bak huiswerk gedaan zeg. Ben jij geen blauwe pet dan?! :lol:
Gesloten