en Maik vast bedankt voor het meespammen!

Zolder is imho ook geweldig. Lekker sfeertje en beter eten dan Mickeys. Het allerbelangrijkste: je hoeft geen roteind door de bebouwde kom heen te ploeteren.

Het merk bmw (audi, mercedes ect.) mag je naar mijn mening niet vergelijken met het merk opel!allen schreef:Ik ga er nu vanuit dat er niets meer fout gaat. Vannochtend zou een nieuw setje bouten voor de wielophanging verstuurd zijn. Die moeten morgen voor de middag bij de dealer in Dordt liggen. Dan als een speer naar Zonneveld banden. Dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik geen poetser.
Moet me toch echt even van het hart, dat ik grandioos baal van de onderdelenlevering van Opel. Ongeacht de vestiging waar ik ben geweest. Debiel dat alles wat ik wil hebben op bestelling is en dat gewoon niets direct de volgende dag in huis is. Ben voor 2 alu boutjes en moeren al vanaf maandag bezig. Er is nooit een levertermijn bekend. Een collectie bouten en moeren hoor je gewoon op voorraad te hebben.
Bij bmw ben ik gewoon gewend dat er gevraagd wordt of ik haast heb. Zo niet gaat het met de normale bestellingen mee en duurt het hooguit 3 dagen. Bij haast heb ik het de volgende dag. Al moeten ze een chauffeur Europa insturen om het uit een ander land te halen! Dat is dus geen grap.