4 Nov => Circuit Zolder + off topic speedster geneuzel...

Aanstaande evenementen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Net een telefoontje gehad dat Stefan komt supporteren. Hij mag helaas niet met de wagen van vrouwlief de baan op, maar jullie mogen het vast wel!!!

en Maik vast bedankt voor het meespammen! :P
Zolder is imho ook geweldig. Lekker sfeertje en beter eten dan Mickeys. Het allerbelangrijkste: je hoeft geen roteind door de bebouwde kom heen te ploeteren. :toot:
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stefan »

@ allen

awel makker :)

dat vrouwke heeft wel groot gelijk hoor(anders komen die apekuren)
van vroeger weer naar boven en ik hou haar karretje zo graag heel he
ik zou met men buske de baan op kunnen maar dat gaat geen zicht zijn
maar ik ga er zeer zeker zijn (kak of geen kak)

bij deze kan ik terug versturen????? :oops:

grt stefan & monia btw. da vrouwlief moet wel werken of ik had ze meegebracht
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik wil dakloos rijden, dus mijn voorkeur is zonder kak. :wink:

----
edit: EVEN OPLETTEN DAT JE HIER GEWOON ZONDER HARDTOP MAG RIJDEN!!! :lol:
Pipo

zolder

Bericht door Pipo »

Bah, dat is balen :evil: . Ik kan dit jaar geen vrij meer nemen (geen vakantie meer). Als het nu nog eens in het weekeinde was geweest :cry: Maar dat zal waarschijnlijk te duur worden om een circuit dan af te huren, zeker?
A thing of beauty is a joy forever!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik denk dat dat te duur wordt. Als je er al tussen komt, want het lijkt me dat daar doorgaans de 'budgetracers' al op zitten met verschillende klassen.

Spa is door een bmwclub afgehuurd op een zaterdag. Als ik me niet vergis praat je dan over een 20k. :roll:
Ga ik ook nog wel heen, alleen zal dat minder relaxed zijn. Dan praten we over VEEL auto's.
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

Jammer, goed initiatief.
Zelfde probleem als pipo, vakdagen zijn vreselijk op.

Succes!
Speedster T #5002
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik heb weer het andere uiterste probleem, vakantiedagen genoeg (nog 48 voor dit jaar :shock: ), maar ik kan ze niet opmaken door de drukte op werk :( Vandaar dat ik deze keer niet mee kan. Volgende keer beter!
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ongehoord Maik. Wordt gewoon treurig van jouw vakantiedagen... :cry:

En waar blijven die Linneweevers eigenlijk?! Gaan die in november 2 uurtjes rijden met de Lotusboys voor hetzelfde geld? Zijn dat wel Hollanders??? :twisted:
Maik

Bericht door Maik »

Tsja, en in januari krijg ik er weer 35 dagen bij :) Maar het schiet niet op als je ze niet op kan maken :wink:

En die Linneweevers zijn geen Hollanders nee, dat zijn haguhnezuh! Die zijn niet gierig, wel ietwat lelijk, vreemd en vaak alcoholist, voor de rest vallen ze wel mee...
Afbeelding
Speeder
Nieuw lid

Bericht door Speeder »

:lol:

Heb ook nog maar 5dagen vrij genomen dit jaar, vanwege druk met werk :?
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Was het niet juist Maik die een fles drank had meegenomen naar een 'auto event'??? :lol:

Iedereen die niet kan komen bombardeer ik na dinsdag tot de poetsbrigade. Turbo of geen turbo!!! :twisted:
Maik

Bericht door Maik »

:bash:
Afbeelding
Gerard

Bericht door Gerard »

Jij komt wel. :wink:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik ga er nu vanuit dat er niets meer fout gaat. Vannochtend zou een nieuw setje bouten voor de wielophanging verstuurd zijn. Die moeten morgen voor de middag bij de dealer in Dordt liggen. Dan als een speer naar Zonneveld banden. Dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik geen poetser.

Moet me toch echt even van het hart, dat ik grandioos baal van de onderdelenlevering van Opel. Ongeacht de vestiging waar ik ben geweest. Debiel dat alles wat ik wil hebben op bestelling is en dat gewoon niets direct de volgende dag in huis is. Ben voor 2 alu boutjes en moeren al vanaf maandag bezig. Er is nooit een levertermijn bekend. Een collectie bouten en moeren hoor je gewoon op voorraad te hebben. :wallbash:
Bij bmw ben ik gewoon gewend dat er gevraagd wordt of ik haast heb. Zo niet gaat het met de normale bestellingen mee en duurt het hooguit 3 dagen. Bij haast heb ik het de volgende dag. Al moeten ze een chauffeur Europa insturen om het uit een ander land te halen! Dat is dus geen grap.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Ik ga er nu vanuit dat er niets meer fout gaat. Vannochtend zou een nieuw setje bouten voor de wielophanging verstuurd zijn. Die moeten morgen voor de middag bij de dealer in Dordt liggen. Dan als een speer naar Zonneveld banden. Dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik geen poetser.

Moet me toch echt even van het hart, dat ik grandioos baal van de onderdelenlevering van Opel. Ongeacht de vestiging waar ik ben geweest. Debiel dat alles wat ik wil hebben op bestelling is en dat gewoon niets direct de volgende dag in huis is. Ben voor 2 alu boutjes en moeren al vanaf maandag bezig. Er is nooit een levertermijn bekend. Een collectie bouten en moeren hoor je gewoon op voorraad te hebben. :wallbash:
Bij bmw ben ik gewoon gewend dat er gevraagd wordt of ik haast heb. Zo niet gaat het met de normale bestellingen mee en duurt het hooguit 3 dagen. Bij haast heb ik het de volgende dag. Al moeten ze een chauffeur Europa insturen om het uit een ander land te halen! Dat is dus geen grap.
Het merk bmw (audi, mercedes ect.) mag je naar mijn mening niet vergelijken met het merk opel!

Verder als ik iets bestel duurt het ook altijd toevallig? langer dan aanvankelijk werd verwacht. :roll: en ook daar baal ik van bij opel...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Plaats reactie