stevenflappy schreef:Zijn wel grijze, dat verklaart de prijs wel
Gezien jouw kleurverandering, heb ik nog een vraag:
Na een spuitbeurt in een andere kleur behoud je gewoon je originele kenteken? Wordt de nieuwe kleur er ingezet in je deeltje X door de RDW ofzo?
Heb er zelf ook een keer gestaan en na een half uur zonder ook maar iemand gezien te hebben besloten door te lopen en de auto te bekijken.
Na ongeveer een halve minuut had ik het alweer gezien hier koop ik geen auto.
Maar Smiley als je het echt alleen maar om de prijs te doen is zou ik zeker geen speedster kopen want voor weinig koop je ook weinig!
André R schreef:Wanneer ga jij zelf er eindelijk eens eentje kopen eigenlijk?
Ik heb net een woning gekocht (met garage voor de speedster) en moet mijn huidige woning nog slijten. Dat zal ergens in het eerste kwartaal 2009 zijn denk ik. Dan ga ik mijn centjes nog eens tellen, en wordt het allemaal wat serieuzer.
Richard schreef:
Maar Smiley als je het echt alleen maar om de prijs te doen is zou ik zeker geen speedster kopen want voor weinig koop je ook weinig!
Niet echt, maar omdat deze firma er zo'n rare manier van auto's verkopen op na houd, denk ik dat die 2 nog moeten zakken tot 12 of 13 om er vanaf te komen. De prijsdaling viel me op gisteren. Ik zou er niet iets kopen.
Als die bij van sten er volgend jaar nog staat......
Hou er rekening mee dat de meeste mensen hier serieus wat euro's hebben neergelegd om een puntgaaf exemplaar te bemachtigen.
Als het forum dan wordt gespamt met dubieuze speedster met veel te lage prijzen (zeker omdat het Belgische auto's zijn), kan dat het beeld van de waarde van de speedster nogal vertroebelen.
Hou er rekening mee dat de meeste mensen hier serieus wat euro's hebben neergelegd om een puntgaaf exemplaar te bemachtigen.
Als het forum dan wordt gespamt met dubieuze speedster met veel te lage prijzen (zeker omdat het Belgische auto's zijn), kan dat het beeld van de waarde van de speedster nogal vertroebelen.