Iemand ervaring met de GoodYear Eagle F1 all season
Iemand ervaring met de GoodYear Eagle F1 all season
Hallo,
ik rijd (met andere auto) al jaren met GoodYear Eagle GSD-3 banden, die mij zeer goed bevallen.
Helaas kan ik voor de Speedster deze niet in de goede maat krijgen (de 235/40/18 wel, maar de 205/45/17 voor de voorzijde niet).
Een redelijk alternatief lijkt de GoodYear Eagle F1 "all season" te zijn (helaas niet zo'n mooi profiel, maar dat is niet het belangrijkste).
Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee en wil daar iets over zeggen ?
Vriendelijke groeten,
The-Duke
ik rijd (met andere auto) al jaren met GoodYear Eagle GSD-3 banden, die mij zeer goed bevallen.
Helaas kan ik voor de Speedster deze niet in de goede maat krijgen (de 235/40/18 wel, maar de 205/45/17 voor de voorzijde niet).
Een redelijk alternatief lijkt de GoodYear Eagle F1 "all season" te zijn (helaas niet zo'n mooi profiel, maar dat is niet het belangrijkste).
Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee en wil daar iets over zeggen ?
Vriendelijke groeten,
The-Duke
- Bijlagen
-
- eurp_0709_05_z+goodyear_eagle_f1_all_season_tires+tread.jpg (128.48 KiB) 2228 keer bekeken
The bullshit stops when the light drops
Volgens mij zag ik onlangs op het vx220 forum dat Goodyear de GSD-3 band niet meer in een passende maat voor de speedster maakt. Met name voorbanden waren volgens mij een probleem...
Eens kijken of ik dit nog kan terugvinden. Edit: zie hier (post #67)
Eens kijken of ik dit nog kan terugvinden. Edit: zie hier (post #67)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Mijn ervaring met 'all season' banden op andere auto is bedroevend.vx0877 schreef: iemand ervaring met andere 'all season' banden voor de speedster?
Ze zijn (veel) slechter als een zomerband in de zomer
Ze zijn (veel) slechter als een winterband in de winter
Oftewel... Ze combineren alleen de nadelen, maar niet de voordelen. Het is gewoon teveel compromis.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..