Bijeenkomst slot Zeist
klasse
Da's de klasse die bij een Kasteel hoort 

jans schreef:Zou allemaal best waar kunnen zijn .
Lotus Lochem heeft vorige maand ,alle speedsters die er in Nederland
op papier zijn gezet een mailtje gedaan .Heg hem toen gevraagd hoe ie bij 184 kwam? Ze zeiden dat je bij de RDW tegen een kleine betaling de
adressen kon krijgen.Vandaar.
jans
STEEKPENNINGEN

Gr,

Bier
Degenen die zaterdag ook bier willen kunnen meerijden naar Geertruidenberg. Zie routebeschrijving.
- Bijlagen
-
- Geertruidenberg.pdf
- (216.95 KiB) 221 keer gedownload
Ik heb niks in de post gezien?jans schreef:Zou allemaal best waar kunnen zijn .
Lotus Lochem heeft vorige maand ,alle speedsters die er in Nederland
op papier zijn gezet een mailtje gedaan .Heg hem toen gevraagd hoe ie bij 184 kwam? Ze zeiden dat je bij de RDW tegen een kleine betaling de
adressen kon krijgen.Vandaar.
Mark
C30-94@0.55bar
185
Da's dan 185
Overigens verwacht ik niet dat de OPEL dealers, die een Speedy in de showroom op (hun naam) kenteken hebben staan ook een uitnodiging ontvingen van LOTUS

Overigens verwacht ik niet dat de OPEL dealers, die een Speedy in de showroom op (hun naam) kenteken hebben staan ook een uitnodiging ontvingen van LOTUS

Re: 185
Hoeveel zullen dat er zijnDutch Boy schreef:Da's dan 185![]()

dealers staan.
jans
geen idee
Geen idee, Jans.
Zo te zien volg jij het beter dan ik. Wat ik (wel) weet is dat het delphin grey 2.2 ex. van mijn dealer nu gebruikt wordt door de eigenaar zelf, tot er een geïnteresseerde komt.....
Overigens, dat de 2.2's dit jaar op kenteken dienen te staan heeft blijkbaar te maken met nieuwe regels rondom de kathalysator.
Zo te zien volg jij het beter dan ik. Wat ik (wel) weet is dat het delphin grey 2.2 ex. van mijn dealer nu gebruikt wordt door de eigenaar zelf, tot er een geïnteresseerde komt.....
Overigens, dat de 2.2's dit jaar op kenteken dienen te staan heeft blijkbaar te maken met nieuwe regels rondom de kathalysator.
Klopt, hebben ze mij bij de opel dealer ook verteld.
In Duitsland, ben ik óók bij een opel dealer geweest.Die had er nog twee
spiksplinter nieuwe staan.Twee turbo,s , met een prijs kaartje van 43000
euro.Waren wel met alle optie's trouwens.Bij door vragen kon ik er een mee krijgen voor 28000
euro. Tel hier de ongeveer 11000 euro BPM bij op , kost ie 39.000
Heb hem uitgerekend, en deze kost hier 56000 euro. =17000 verschil
jans
In Duitsland, ben ik óók bij een opel dealer geweest.Die had er nog twee
spiksplinter nieuwe staan.Twee turbo,s , met een prijs kaartje van 43000
euro.Waren wel met alle optie's trouwens.Bij door vragen kon ik er een mee krijgen voor 28000

jans
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Re: Bier
Bedankt Murdock, erg helder weer!Murdock schreef:Degenen die zaterdag ook bier willen kunnen meerijden naar Geertruidenberg. Zie routebeschrijving.
Kan je daar vrij makkelijk parkeren denk je? En moet je betalen of is het gratis (parkeren dan he, bier niet

Waarschijnlijk ga ik niet aan het bier, omdat ik geen chauffeur heb voor de terugweg, mijn vriendin gaat namelijk een dagje shoppen als ik uren in de auto zit

M.

Hejjjjjjjjjjjjjjj maikyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyMaik schreef:inderdaad, die gasten doen nooit mee aan toerritten en RIJTRAININGEN bv......jans schreef:Weten we gelijk dat die andere 82 geen speedsters zijnMurdock schreef:Van Dijk,
hoeveel Speedsters rijden er zaterdag mee, 26?![]()
jans![]()
vandaag weer bijdehandjes gegeten

janzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz