We worden gespot !
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Daar ben ik het niet met je eensBon_Jovi schreef:Nu kom ik vandaag toch wel weer 1 tegen zeker.
een gele met zilvere hardtop (in feite wel lelijk zo'n ander kleur op je dak) op de aarschotsesteenweg (komende van Sint-Joris winge)
 Op Europablauw staat de combinatie zilveren velgen met een zilver gelakte hardtop prachtig
   Op Europablauw staat de combinatie zilveren velgen met een zilver gelakte hardtop prachtig  (is in het echt nog veel mooier dan op de foto)
  (is in het echt nog veel mooier dan op de foto)Ik geef wel toe dat deze combo niet met alle kleuren goed gaat.
- Bijlagen
- 

- FrontRight.JPG (64.75 KiB) 2038 keer bekeken

A thing of beauty is a joy forever!

In plaats van uit de hoogte doen kun je beter even hier op klikken.
Kom je er vanzelf achter hoe aardig 'niet lotusrijders' zijn. Kun je nog heel wat van leren!!!

Kom je er vanzelf achter hoe aardig 'niet lotusrijders' zijn. Kun je nog heel wat van leren!!!

- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
allen schreef:In plaats van uit de hoogte doen kun je beter even hier op klikken.
Lotus graag met een hoofdletter,
 JA :!:enuh,.................die afzeggers zijn toch geen Lotusrijders,.....toch
  JA :!:enuh,.................die afzeggers zijn toch geen Lotusrijders,.....toch  
   Zijn toch hoofdzakelijk bmw rijders
 Zijn toch hoofdzakelijk bmw rijders  

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.

`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
allen schreef:Precies, lotusrijders zijn bang voor een vieze bodem. Die melden zich niet eens aan.
Zo'n wagen hebben en je niet aanmelden. Schaam uzelf meneer!
 ,..................................................................................................................................................Uh,...Toch wel 16.000km in zo`n 9 mnd gereden dat is toch wel een verzachtende omstandigheid
,..................................................................................................................................................Uh,...Toch wel 16.000km in zo`n 9 mnd gereden dat is toch wel een verzachtende omstandigheid  Voor een 2e autotje
 Voor een 2e autotje 
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.

`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
6 daagjes in februari en daarna eind maart definitief opgehaald. Je haalt het echt bij lange na niet met mijn kilometers die ik er tot nu mee heb gereden. En is nog wel m'n derde autootje!   

Maar met 16k op de klok is het best goed voor een Lotusrijder, dus haal ik je officieel van m'n mietjeslijst af.

Maar met 16k op de klok is het best goed voor een Lotusrijder, dus haal ik je officieel van m'n mietjeslijst af.