Nou, de geflowde kop met grotere zuigers is eindelijk binnen!! Wordt van de week gemonteerd met het 2.4 inlaatspruitstuk en een verbeterde carbon airbox.
stevenflappy schreef:Nou, de geflowde kop met grotere zuigers is eindelijk binnen!! Wordt van de week gemonteerd met het 2.4 inlaatspruitstuk en een verbeterde carbon airbox.
Ben echt benieuwd wat dat doet!!!!
Het heeft even geduurd, zolang ik me kan herinneren staat er een witte opel bij van der kooi
Komt ervoor en erna ook nog een vermogens uitdraai om precies te kunnen zien wat het resultaat is?
stevenflappy schreef:Wordt volgende week, staat voor dinsdag en woensdag in het grote boek. Vandaag ff de kop gezien, ziet er goed uit!! Benieuwd naar de resultaten
Waarschijnlijk ook een nieuwe stoel en 888's monteren, dan ben ik voorlopig wel ff klaar!
Denk en hoop ik.................
Kan je aan een ''kop''zien wat de prestaties worden????
Wij lotus-***** kijken daar niet naar..............wij rijden toch niet.... wij poetsen alleen.....
stevenflappy schreef:Wordt volgende week, staat voor dinsdag en woensdag in het grote boek. Vandaag ff de kop gezien, ziet er goed uit!! Benieuwd naar de resultaten
Waarschijnlijk ook een nieuwe stoel en 888's monteren, dan ben ik voorlopig wel ff klaar!
Denk en hoop ik.................
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de triple 8 even uitstel. M`n vriendin pakt de auto juist met slecht weer. Niet dat ik haar niet vertrouw.... Ik heb vorige week wel gezien bij de dealer dat lichte auto`s/triple 8/regen/snelweg niet de ideale combinatie is.
Nog vermogens testen voor en na om te vergelijken?