Speedster 2.2 Zilver-Zwart (NL)
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Meestal wil je ze niet in uniform zien (en ook niet zonder). Ik hoop inderdaad dat ze niet bij de pliesie werkt. Hoe heet zo iets? Voorbeeldfunctie geloof ik.linne150 schreef:Hendrik-Jan schreef:Wat een verhaal zeg! Ze zetten zichzelf behoorlijk voor lul. En als je dan ook nog zegt dat je bij de pliesie werkt dan zet je die ook gelijk weer voor lul.
En wat dacht je van Cars & Coffee?!
Wat een &%#* zeg!
Goed van je dat je de auto niet meer aan hun wilt verkopen. Ben benieuwd of ze nog een Speedster willen (wie is het volgende slachtoffer?).
Heeft iemand haar wel eens in uniform gezienIs zij wel pliesie
Eerlijk gezegd,ik hoop van niet
Ik herhaal wat ik eerder gezegd heb.Die hebben GEEN eurtje
Wel handig; ik ga voortaan ook beloven om de bekeuring te betalen (en doe het lekker toch niet). Effe kijken of het werkt.
Lotus Elise S2
Huh? Was ze er niet bij toen ze kwamen kijken?Speedfreak schreef:Bestaat ze wel?
Of kwam alleen haar 'mannetje' kijken?
Is ze wel zelf bij de Speedster van Gtske wezen kijken, of was dat ook alleen haar 'mannetje' ?
[edit Sensuur]
Dit ging me wat te ver.
[/edit Sensuur]
On topic:
Wellicht een nieuw/schoon verkooptopic starten en deze even renamen naar "De bitterkoekjes soap" ?
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Zie begin van het artikel:Elise schreef:Huh? Was ze er niet bij toen ze kwamen kijken?Speedfreak schreef:Bestaat ze wel?
Of kwam alleen haar 'mannetje' kijken?
Is ze wel zelf bij de Speedster van Gtske wezen kijken, of was dat ook alleen haar 'mannetje' ?
[edit Sensuur]
Dit ging me wat te ver.
[/edit Sensuur]
On topic:
Wellicht een nieuw/schoon verkooptopic starten en deze even renamen naar "De bitterkoekjes soap" ?
Weg gehaald door admin
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Die geneest wel heel erg snelHendrik-Jan schreef:Zie begin van het artikel:
http://forum.autogespot.com/index.php/t ... msg1339172

05 Sep 2008 13:08 : "Voorlopig ben ik al blij als ik weer normaal kan lopen...autorijden is de volgende stap"
Weg gehaald door admin
Dit hele weekend heb ik een Opel GT tot mijn beschikking.
- Bijlagen
-
- busted.jpg (16.65 KiB) 2658 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Elise op 04 nov 2008 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze is nogal wispelturig met auto's:
Op 10 september zegt ze nog dat haar Fiat 500 weg gaat en er nooit meer een nieuwe zal komen:
Weg gehaald door admin
Weg gehaald door admin
en een nieuwe mini erbij op 17 oktober:
Weg gehaald door admin
Op 10 september zegt ze nog dat haar Fiat 500 weg gaat en er nooit meer een nieuwe zal komen:
Weg gehaald door admin
en op 23 september heeft ze een nieuwe 500 gekocht:XXXXXXXXXXXXXXX
Tijd voor een update :
Inmiddels 10000km gereden. En de auto bevalt op zich nog prima. Alleen het Fiat dealer netwerk is om te huilen. Volgens mij kunnen ze de verkopen niet bijhouden, en daardoor is de service pet.
Mede daardoor gaat de 500 weg. De auto begint te kraken en te rammelen, de kunstoffen in het interieur worden lelijk door slijtage en kleine technische mankementen hebben me doen besluiten de Fiat in te ruilen.
Blue and Me hoort te werken ( Doet het al maanden niet meer )em de km. teller blijft maar knipperen. Heel gewoon volgens Fiat......Juist.
De Fiat gaat weg, en ik vrees dat er ook nooit meer een Fiat gaat komen. Volgende week mijn nieuwe Mini ophalen.
Weg gehaald door admin
en een nieuwe mini erbij op 17 oktober:
Weg gehaald door admin

Ik vraag me toch af wat voor motieven hier achter schuilen, tot zover lijkt het er immers op dat er nergens echt voordeel uit behaald is, enkel dat anderen zijn benadeeld.....waarom??????
Speedster Z22SE (147pk), Mei 2005
9-3X 2.0T Biopower (240pk), Juli 2010
9-3 Viggen Troll R Coupé (280pk), Maart 2000
XC60 D5 AWD Summum (215pk), April 2012
9-3X 2.0T Biopower (240pk), Juli 2010
9-3 Viggen Troll R Coupé (280pk), Maart 2000
XC60 D5 AWD Summum (215pk), April 2012
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Piet
- Giga lid Carbon
Ja ja we weten het nu wel.
Ik vindt het niet goed als jullie na andere forums gaan verwijzen met iemand daar als onderwerp van discussie. Ik kan dat namelijk niet allemaal gaan kontroleren of dat allemaal wel klopt. Hou daar aub mee op. Dit begint meer op een heksenjacht te lijken. Pardon my french.
Ik vindt het niet goed als jullie na andere forums gaan verwijzen met iemand daar als onderwerp van discussie. Ik kan dat namelijk niet allemaal gaan kontroleren of dat allemaal wel klopt. Hou daar aub mee op. Dit begint meer op een heksenjacht te lijken. Pardon my french.