SteV6 schreef:Als je maar niet bij de interieurknakker van DGB (De Grote Beurt) terecht komt. Wat een prutser zeg, gruwelijk
Altijd trekken de naden, plooit het (nep)leder, of klopt de weefrichting van de stoffen niet. Net ook weer tranen in de ogen over zijn werk voor die surfbus ...
SteV6
Daar heb ik immers wel de "beste" aanbieding en hetgeen wat ik daar zag vond ik niet verkeerd ?
Kan verder op internet ook geen ervaringen over hun lezen....
Oordelen jullie nu van tv of werkelijk bekleden stoelen ect van hun?
Ik oordeel van wat ik op de tv zie. Of bekleed hij op tv expres lelijker? In dat geval snapt hij niet wat 'reclame' maken inhoudt. Het kan ook zijn dat we niet allemaal dezelfde kwaliteitseisen hebben. Om maar een voorbeeld te geven. Ik heb de stoelen van de Opel GT zowel in de brochure als in het echt gezien. Mocht ik zo'n wagen kopen had ik het interieur direct naar iemand als Cools gereden. Het gebruikte leer, afwerking en de vulling in de stoelen oogt echt van geen kant.
Inmiddels al bij een handvol zaken geweest en prijs zit toch rond de 2k als je het volgens hun echt netjes wilt hebben en goede kwaliteit leer. Dat viel mij behoorlijk tegen... Voor dat geld kan ik beter een nieuw interieur kopen.
1 zaak springt eruit en is de helft goedkoper, wat het weer aantrekkelijk maakt. Je hoort negatieve en positieve verhalen en zo`n afwijkende prijs geeft ook weer te denken...
Ik moet eigenlijk een gepensioneerde man of vrouw hebben die dit nog voor de hobby doet en netjes werkt! Circa 30 uur werk tegen een uurloon van circa 50 euro is niet grappig (voor mij).
Dennizz schreef:Circa 30 uur werk tegen een uurloon van circa 50 euro is niet grappig (voor mij).
Tja.. Wellicht in stappen doen anders? Scheelt in ieder geval dat je niet alles in 1 keer hoeft op te hoesten.
Enige wat ik zelf ooit wil laten doen is m'n stoelen en deurpanelen opnieuw met alcantara (of vergelijkbaar) bekleden. Huidige is door de zon flink verkleurd..
Op passagier-stoel zie je de afdruk van de 6-punts gordel op de bekleding als 'schaduw'.. Da's nog de originele kleur
Dan zou ik wel kijken of de rug ook met losse (dunne) kussens kan worden uitgevoerd die je er uit kunt halen zoals m'n zitting nu al is. Vrij normaal op meeste race stoelen en makkelijk met schoonmaken.
Ja he! Hij zoekt een OUDE gepensioneerde man, die het uit verveling voor hem in orde brengt en die als dank daarvoor ook nog 30 uur a 50 euri aan hem aftikt. De OUDE man minder verveling en hij wat meer geld en een nieuw interieur. Ik zeg een win win situatie!
Ik heb er een nachtje over geslapen, maar het gaat nog niet branden bij mij?
Dennizz,
Linne150, Wilbert is DE man van ons forum wat betreft interieurwerk Met zijn hulp en advies heb ik mijn deurpanelen en dashboard zelf met alcantara bekleed.
( zie: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 97#p142897 )
Dus benader Wilbert met respect en waarschijnlijk wil hij je verder helpen.
SteV6
(Wilbert, genoeg veren in je kont? Of moet ik nog even doorgaan met pluimen uitdelen?! )