nondeju!
Wanneer gaat die quaiffe erin dan Jans? Is hij al besteld?
En wanneer kom je nou een keertje langs in het westen, gaan we even een sapje pakken in Scheveningen
Dutch Boy schreef:Jans,
Volgens mij is nu de volgende (& noodzakelijke) stap een automaat
In de VS zijn er voldoende alternatieven te vinden die, verwacht ik, zelfs nog in een Speedster passen (nb: moet je vrouw dan misschien bovenop gaan zitten, maar vooruit dat zorgt voornog meer beleving c.q. fibraties )
HAHAHAAA
Heb mijn vrouw vorige maand nog iets voor haar verjaardag gekocht'
Wat het presies is weet ik nóg niet. maar het vreet batterijen
Maik schreef:nondeju!
Wanneer gaat die quaiffe erin dan Jans? Is hij al besteld?
En wanneer kom je nou een keertje langs in het westen, gaan we even een sapje pakken in Scheveningen
M.
Ha Mike
Gaan we binnenkort zéker doen.
En die Quaife heb ik vorige maand al besteld. Pas op zijn vroegst eind juni leverbaar.Laat hem als ie binnen komt er gelijk door Lotus opzetten.
Het is met dit vermogen zeker nodig.
Vanmiddag nog een keer de 1/4 mijl gereden,maar dan geprobeerd'
zonder wielspin, en in de 4é versnelling gereden i.p.v. de vorige toen
heb ik nog een keer geschakeld bij 195 km.
Heb vanmorgen nog even bij Vmax geweest, en inderdaad een aardige
verbetering t.o.v. de vorige.
jans
Zaterdag middag een afspraak gemaakt met EPS in Hoogezand.
Ga de uitlaat aanpassen op 70 mm.En de sportcat verwijderen of een
500 pk sportcat plaatsen.Indien dit laatste een vraag aan de turbo rijders,
Heeft er iemand belang in mijn 3/4 maand oude 300 + pk sportcat
Kan voor weinig worden overgenomen.
Zaterdag middag een afspraak gemaakt met EPS in Hoogezand.
Ga de uitlaat aanpassen op 70 mm.En de sportcat verwijderen of een
500 pk sportcat plaatsen.Indien dit laatste een vraag aan de turbo rijders,
Heeft er iemand belang in mijn 3/4 maand oude 300 + pk sportcat
Kan voor weinig worden overgenomen.
jans
Zeg Jans, ga jij door totdat je hem uit elkaar trekt als je gas geeft
Dat wat ik er nog aan ga doen , heeft nog steeds betrekking op het doel wat ik mij voor ogen houd.Doel is dus 380/ 400 pk.
Dit is allemaal in overleg met Vmax.Die haalt uit hetzelfde blok 750 + pk,s
Dus het moet voor hem geen probleem zijn.
Dat wat ik er nog aan ga doen , heeft nog steeds betrekking op het doel wat ik mij voor ogen houd.Doel is dus 380/ 400 pk.
Dit is allemaal in overleg met Vmax.Die haalt uit hetzelfde blok 750 + pk,s
Dus het moet voor hem geen probleem zijn.
jans
Nou dan ging ik gewoon voor de volle 750
Onvoorstelbaar........
Als je zaterdag gaat kun je wel via mij rijden ga ik met je mee,
anders kom ik misschien weet wel zeker ook even naar EPS wou er altijd nog een keer heen tot nu toe altijd bij gebleven.
Als je zaterdag gaat kun je wel via mij rijden ga ik met je mee,
anders kom ik misschien weet wel zeker ook even naar EPS wou er altijd nog een keer heen tot nu toe altijd bij gebleven.
Gr, Martin
Mooi bedrijf Martin
Van de buitenkant denk je , laat de motor maar lopen, kan ik zo weer weg.Maar van binnen is het zeer goed voor mekaar.
zou wel mooi zijn als jij ook kon komen , moet je gewoon gezien hebben.Het kan qua uitlaat niet zo gek,of ze kunnen het wel maken.