Gespot bij van der Kooi
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- allen
- Contacteer:
Zo net naar v/d Kooi geweest. Auto even op de juiste hoogte laten zetten (te laag) en het rechter binnenscherm is door het dagje Zolder, die iets te lage wagen en relatief zachte veren doorgesleten. Krijg je als je die curbs van Chicane blijft nemen denk ik... Achterkant is wat stugger gezet toch.
Ik zal m'n theorieën nog weleens herzien. Eerst maar eens kijken hoe het op Spa gaat deze week.
Ik weet niet wat jullie allemaal lullen over de kleurstelling van de 2 eleven, maar ik vond de wagen een plaatje! Op de foto's niet mooi, maar in het echt is hij kwa vorm en kleur echt helemaal af.

Ik weet niet wat jullie allemaal lullen over de kleurstelling van de 2 eleven, maar ik vond de wagen een plaatje! Op de foto's niet mooi, maar in het echt is hij kwa vorm en kleur echt helemaal af.

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik ben erg onder de indruk van de R888 op Zolder.
Maar let wel pas als ze goed warm worden, dus op het moment dat Allen met te warme T-1R de baan verliet, begonnen mijn R888 jes pas echt lekker te plakken. Op de natte baan in de morgen was het spannend en geven de banden helemaal geen vertrouwen en op de openbare weg ook niet.
Echt een band voor circuitdagen is mijn mening, voor de openbare weg zou ik ze niet nog een keer nemen. Daar zijn de RE-050 op nat wegdek erg goed bevallen.
De R1R, mits leverbaar is misschien wel een aardige optie, maar voor de winter.......
Maarten
Maar let wel pas als ze goed warm worden, dus op het moment dat Allen met te warme T-1R de baan verliet, begonnen mijn R888 jes pas echt lekker te plakken. Op de natte baan in de morgen was het spannend en geven de banden helemaal geen vertrouwen en op de openbare weg ook niet.
Echt een band voor circuitdagen is mijn mening, voor de openbare weg zou ik ze niet nog een keer nemen. Daar zijn de RE-050 op nat wegdek erg goed bevallen.
De R1R, mits leverbaar is misschien wel een aardige optie, maar voor de winter.......
Maarten
- SteV6
Om misverstanden te voorkomen vul ik Maarten even aan. Neem altijd de RE050A(!). Dit is de band die Maarten bedoelt en die er bij hem onder hebben gezeten.Maarten schreef:... Daar zijn de RE-050 op nat wegdek erg goed bevallen...
Maarten
Zelf heb ik de kapitale fout gemaakt om voor de RE050 zonder A te kiezen. Absoluut niet geschikt voor de Speedster! Dus altijd met de A van asymmetrisch ...
SteV6
S4 Avant
- stevenflappy
- Contacteer:
Vandaag even geweest:
Banden zijn echt op, ga toch voor de 888. Die paar dagen die ik van de winter ga rijden zijn te weinig om daar rekening mee te houden.
Was makkelijker om even de achterkant eraf te halen. Even makkelijker werken zo. Distributie-ketting is al vervangen, veel sludge is ook al weg, zit nog veel in. Ga dus eerst rijden nu en dan kort erna weer alles vervangen (olie / koelvloeistof). Jelmer is helaas ziek deze week dus er is wat vertraging.

Dat ding tussen dashboard en schakelpook zit er nu ook eindelijk in, lag al een tijdje in een hoek te wachten, ziet er wel cool uit met al dat zwart!! Kan mooi de Ipod Touch op, vliegt ie niet steeds door de auto heen.

En nog even voor Chris, hij staat er nog:

2-11 moest even een laatste check hebben na een testrit van een journalist, voordat ie terug gaat naar de fabriek....
Banden zijn echt op, ga toch voor de 888. Die paar dagen die ik van de winter ga rijden zijn te weinig om daar rekening mee te houden.
Was makkelijker om even de achterkant eraf te halen. Even makkelijker werken zo. Distributie-ketting is al vervangen, veel sludge is ook al weg, zit nog veel in. Ga dus eerst rijden nu en dan kort erna weer alles vervangen (olie / koelvloeistof). Jelmer is helaas ziek deze week dus er is wat vertraging.

Dat ding tussen dashboard en schakelpook zit er nu ook eindelijk in, lag al een tijdje in een hoek te wachten, ziet er wel cool uit met al dat zwart!! Kan mooi de Ipod Touch op, vliegt ie niet steeds door de auto heen.

En nog even voor Chris, hij staat er nog:

2-11 moest even een laatste check hebben na een testrit van een journalist, voordat ie terug gaat naar de fabriek....
da's goed nieuws. Zodra mijn banden aan vervanging toe zijn geeft dat wat meer keus. Ik was niet van plan de voorvelgen door bredere exemplaren te vervangen.stefan schreef:@ 12 esc
ik heb vooraan ook de 195/17 op de standaard velgen zitten
good year f1 en die staat zeker niet met bolle wangen
grt stefan & monia
Duurt trouwens nog even voor ze op zijn, ik kom niet vaak op het circuit en eigenlijk ook amper op de weg (nu 8.500 km op de teller, banden zien er nog perfect uit).