Update:
Het project ligt zeker niet stil. Ik heb ondermeer de volgende punten in een testversie draaien;
- Brandstofmappen uitgebreid zodat het gehele toerengebied is in te regelen. (Dit is de versie waar Mark momenteel mee rijdt)
- EGR klep uitgeprogrammeerd. Voordeel hiervan is dat het inhouden hiermee waarschijnlijk over zal zijn.
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2869 Dit moet nog geverifieerd worden op de Speedster van Mark omdat deze daar wat meer last van heeft dan die van mij. Bij mij is het na deze wijziging in ieder geval niet meer voorgekomen.
- De in- en uitgang waarmee de EGR-klep werd bediend is nu vrij te gebruiken voor andere zaken. De eerste toepassing hiervan is het aansluiten van een ‘wideband lambdasensor’ zodat deze is mee te loggen.
- Snelheidsbegrenzer instelbaar gemaakt.
- Automatisch flashen van de aangepaste tabellen werkt. Dit betekent dus dat de ECU nu te programmeren is als ware het een vrij te programmeren systeem.
Hoe een en ander beschikbaar gaat komen voor mede Speedsterrijders weet ik nu nog niet maar ik wil jullie dit zeker niet onthouden.