Gespot calypso rode Speedster op papendal

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Piet
Giga lid Carbon

Gespot calypso rode Speedster op papendal

Bericht door Piet »

Gespot :o op de parkeerplaats van papendal een calypso rode Speedster met kenteken 79-RF-
Helaas had ik de kaartjes van Maik niet bij :x dus heb ik een briefje achter gelaten. Die zal zich in eerste instantie rot schrikken, denk ik, als die dat briefje ziet.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Dan moet je ook geen GEEL memobriefje achter de ruitenwisser stoppen :wink:

SteV6
S4 Avant
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Zeg Piet, wil jij de volgende keer van mijn ruitenwisser afblijven.... en dan ook nog eens NIET mijn kaartje achter de wisser steken! :evil:

(nee hoor, ik was het niet :wink: )
Afbeelding
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Gelukkig maar, kon me al niet voorstellen dat iemand van ons zijn auto onder bomen parkeert :( . Vandaar dat ik ook niet zo'n moeite had om een papiertje achter zijn ruitenwisser te plaatsen.
erik
Lid

Bericht door erik »

HA! dat was ik dus! (was wat laat dus vandaar onder een boompje gezet). Ik wist niet dat er nog meer SDN-nerds zijn die in een Speedy rijden?
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Hoi, Erik

Ik dus ook niet. Ik was ook niet met de Speedster, ik ben nogal een zeikerd als het over mijn auto gaat. Ik was samen met een collega die de eer had om mij rond te rijden :wink: .
Wat voor nerd ben je? Ik zelf aanbid de Delphi god.
erik
Lid

Bericht door erik »

Hoi Piet,

Ik ben een Internet-nerd, ben niet echt toolgericht maar delphi is wel een van de leukere producten idd. Heb dan ook veel met intraweb gewerkt.

Wat vond je van de SDC-dagen?
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Heel vermoeiend, zeker omdat we geen hotel kamer hadden en we dus laat thuis waren een heel vroeg moesten vertrekken.
Sommige sessies waren leerzaam andere waren wat minder.

De belangrijkste feiten voor mij was dat nog maar weinig tot geen mensen in delphi .net programmeerde maar wel een in asp.net.
Dat het programmeren voor de pocket pc nog in de kinderschoenen staat met vele mits en maars. Ik ben in ieder geval blij dat ik nog niet aan begonnen was.
En dat de tapi (Telefoon ondersteuning in windows) een grote hel is als je wat meer wilt doen dan naar buiten bellen.

Ik heb wel eens naar intraweb gekeken en het product spraak mij als leek wel aan. Je kunt tenminste in je eigen tool werken wat ik zeer prettig vindt. Ik kreeg zelf iets aan het werk wat voor mij heel bijzonder is als het over het Internet gaat. Heb jij ook wel eens met Expressweb van Devexpress gewerkt?
Wat vond je zelf van de dagen?
erik
Lid

Bericht door erik »

ik vond enkele sesies wel interessant, met name extreme project management en pragmatic use cases. verder vond ik het tegenvallen, vooral de lunch was om te huilen!

WebExpress ken ik niet, ik zal er eens naar kijken!

trouwens, ben jij er zaterdag ook bij in Zeist?
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Yep, ik ben ook in Zeist. :D
erik
Lid

Bericht door erik »

ok tot morgen!
Plaats reactie