
4 Nov => Circuit Zolder + off topic speedster geneuzel...
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Het is veel makkelijker voor mij om alles in 1 draadje te houden ipv 60 draadjes openen omdat die verdomde Duitse Speedster de degelijkheid en logica heeft van een LOTUS!!!! Britten en auto's bouwen... Je moet er toch niet aan denken dat je een Exige gekocht zou hebben voor zoveel geld en dat je die daarna nog zelf moet oplappen?!
Hm, nu ik erover nadenk.... Mijn 'auto-topic' staat in het forumgedeelte 'evenementen'. Ik vind het best logisch hoor.

Hm, nu ik erover nadenk.... Mijn 'auto-topic' staat in het forumgedeelte 'evenementen'. Ik vind het best logisch hoor.

- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
Wat voor de 1 veel geld is,is voor de ander weinig.......allen schreef:Het is veel makkelijker voor mij om alles in 1 draadje te houden ipv 60 draadjes openen omdat die verdomde Duitse Speedster de degelijkheid en logica heeft van een LOTUS!!!! Britten en auto's bouwen... Je moet er toch niet aan denken dat je een Exige gekocht zou hebben voor zoveel geld en dat je die daarna nog zelf moet oplappen?!![]()
Hm, nu ik erover nadenk.... Mijn 'auto-topic' staat in het forumgedeelte 'evenementen'. Ik vind het best logisch hoor.

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Nou, mischien is dat nieteens zo'n gek idee. Ze zijn ook in bredere (10-15 mm) en lange uitvoeringen te krijgen.allen schreef:Voor een tie wrapje lijkt m'n accu me wat te groot en zwaar.
Zo zijn er ook uitvoeringen met een metalen kern. Die worden in de installatietechniek nog weleens toegepast, zodat bij brand de 'vastgesjorde' leidingen niet (direct) naar beneden vallen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Heel mooie grafiek !!!Maik schreef:Hier dan maar even het volledige verhaal![]()
Rood: Herman 1min59
Blauw: Maik 2min01
Groen: Allen 2min06
Magenta: Alain 1min52
De run van Alain is een beetje een zooitje, beetje veel drop-outs denk ik... En de snelheid in de laatste 2 bochten kloppen ook niet, volgens mij moet je die wat harder nemen om een 1min52 te kunnen rijden
Ik heb deze grafiek even geanalyseerd:
Snelheden kloppen wel Maik !!
Laaste chicane voor Start/ Finisch (3600m): Kan ik sneller zo te zien.
Recht stuk voor de pits(200m): Alain 179Km/h Maik 158 Km/h 283 PK

1st linkse (300-400m): Goed !! Herman = de snelste !!

Sterrenwachtbocht (1ste rechtse) (700m voor mij): Oeie oeie wat ben ik hier traag zeg
Dan midden in de kanaalbocht (900m) Zie je duidelijk dat ik moet inhouden voor teveel overstuur.
Bianchi (1100m) is goed maar kan harder volgens mijn gevoel met betere afstelling.
190km/h op het recht stuk achter de pits

Herman 150 Km/h

In de kleine chicane (1600-1700m) ben ik weeral de traagste????
Over de heuvel (2100) Zie je wie echte ballen heeft (lees Alain

En in dat kleine chicane in het bos (2300-2500) laten jullie 2 seconden liggen !!!!! Moet je dat snelheidverschil zien (20Km/h !!)
Haarspeldbocht (3000m) ben ik weeral de traagste ?????
Dan optrekken naar Jacky Ickx bocht (3500m) Oh wat rem jij vroeg Herman !!! Met je grote remmen moet dat toch geen probleem zijn?
Voilà Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben.
Nu ik weet waar ik sneller kan, ga ik volgende keer voor een 1m50 op Zolder !!



Alain