Herkenbaar?

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Herkenbaar?

Bericht door Gerard »

Als tijdens een flinke hersftwind het kabaal in de auto niet te harden is.
Als ik met dooie vingers zit te blauwbekken in de auto.
Als ik de eerste 15 minuten mijn ramen moet zemen aan de binnenkant voordat ze eindelijk een beetje ontwasemen.
Als ik mijn ramen moet krabben zowel buiten als binnen.
Als ondanks voorzorgmaatregelen je sloten zitten vastgevroren en je een kwartier staat te klooien voordat je ze open hebt.
Als je de deur eindelijk open hebt die niet meer sluit omdat de boel nu weer vastzit.
Als de auto 10 keer meer piept kraakt en rammelt vanwege de kou.
Als iedereen in je omgeving je voor gek verklaart.
Dan denk ik bij mijzelf, man koop een normale auto met een kachel waar je al dat gelul niet hebt.
Dan schieten er een paar auto's door mijn hoofd:350Z, Z4, Boxter, GT, S2000. :oops:
Maar dan als je die ellende hebt gehad en weer weet waar de Speedster voor staat denk ik NEE,NEE en nog een keer NEE want geen van die auto's in dat lijstje kunnen me dat plezier geven dat de Speedster wel kan

Ben ik gek?
Laatst gewijzigd door Gerard op 12 nov 2008 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Nee, niet herkenbaar. Bij mij schieten niet die andere auto's door mijn hoofd.
Lotus Elise S2
Gerard

Bericht door Gerard »

Je hebt al een andere auto.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik heb dat ook maar op een andere manier. Als het regend en ik weer op mijn fietje aan het trappen ben.
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Heel herkenbaar! Ik moet zelfs soms "dweilen" als ik instap en een cd-hoesje binnen halen om de ramen te krabben....

Om eerlijk te zijn heeft m`n vriendin de auto bij haar staan en ga ik op een nog functioneler voertuig (motor met semi-slick`s) naar school waarbij ik ook nog zeiknat word.

Maar al die "luxe" wil ik voor geen goud missen! Als je eenmaal rijdt, ben je alles weer vergeten en rijd je toch in iets bijzonders wat weinig andere bezitten :!:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

niet zo heel erg herkenbaar op een paar dingen na

maar je kan in plaats van aan andere auto's denken ook aan een garage denken ;)
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Hendrik-Jan schreef:Nee, niet herkenbaar. Bij mij schieten niet die andere auto's door mijn hoofd.
Zet die boot gewoon eens een paar nachtjes buiten ipv in een verwarmde garage :roll:
En dan 's ochtends vroeg er mee weg, benieuwd of je je mening veranderd :wink:
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

Ik moet toegeven dat wanneer het vriest, je moet krabben binnen en buiten, het ijskoud hebt en de eerste km's geen hand voor ogen ziet dat het erg verleidelijk is de buma auto te pakken met stoelverwarming, vliegensvlugge ontwaseming, buitenspiegelverwarming, stoelgeheugen, enz.....

:D

(ja steven, kom er maar in, ik ben een mietje)

Maar oh wat heerlijk als ik 'm weer eens lekker de sporen geef als alle nadelen weer achter je liggen :)
Speedster T #5002
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Re: Herkenbaar?

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Heb er nog geen winter mee meegemaakt, maar alles tot nu toe is genieten. Vandaag ook dat hok weer meegepakt voor 450 werkkilometers. In 1 woord geweldig. Krap 10 seconden heb ik dat ding vervloekt toen hij weer eens een halve seconde met een klap inhield, net dat ik een drukke kruising op moest. :roll:
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

Elise schreef: Zet die boot gewoon eens een paar nachtjes buiten ipv in een verwarmde garage :roll:
En dan 's ochtends vroeg er mee weg, benieuwd of je je mening veranderd :wink:
het is nog net geen verwarmde garage helaas :P maar hij staat af en toe wel is buiten en dan is het inderdaad lastig om binnen het raam schoon te krijgen en te houden

maar ik rij bijna nooit met de speedy naar me werk en zeker niet als het koud is dan doet de goed geïsoleerde vectra met de stoel verwarming op standje verbrand je reet het beter :) :wink:
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Edjes schreef: (ja steven, kom er maar in, ik ben een mietje)
)
:yes: :bag:

:twisted:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

allen schreef:Heb er nog geen winter mee meegemaakt, maar alles tot nu toe is genieten. Vandaag ook dat hok weer meegepakt voor 450 werkkilometers. In 1 woord geweldig. Krap 10 seconden heb ik dat ding vervloekt toen hij weer eens een halve seconde met een klap inhield, net dat ik een drukke kruising op moest. :roll:
Tuurlijk is dat genieten met zo'n gewassen, lux dak. :)
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Vanmorgen startte ik de speedy, doe de deur dicht en ga de ramen krabben. Vervolgens wil ik naar binnen slot vast gevroren :wallbash:

Wat een ellende zeg... Eindelijk open gekregen (teflon bus leeggespoten) en bij de ijsbaan stapte ik uit en deed de deur dicht. Gaat die niet dicht, uiteindelijk dicht (veel klooien en handmatig vergrendelstand veranderen), kan die niet op slot :idea:

Na 3 uur weer op huis aan en weer een hoop ellende. Valt de deur niet in het slot als je hem dichttrekt.... Thuis aangekomen de kruipolie bus leeggespoten, maar zonder resultaat.

Ik denk ik haal dat zwarte plaatje eraf om echt intern in te spuiten, de silver knop veert oa niet meer terug. Breek een gedeelte van dat plaatje af. :(

Snel naar binnen gegaan en ga vanmiddag nog maar even klooien. :( Teflon gebruik ik dus ook nooit meer, lijkt wel lijm :idea:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

beetje jammer als je zon dag heb dan heb je het niet naar je zin

maar ik denk dat je je sloten beter kan insmeren met kogellager vet
blijft het een stuk soepeler van
Plaats reactie