speedster of GT als trouw auto
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
speedster of GT als trouw auto
Hallo,
Wij, mijn vriendin en ik, gaan op 19 juni 2009 trouwen.. nu ben ik opzoek naar een trouw auto.. en mij leek het heel leuk om dat in een speedster of een GT te doen... aangezien ik alleen nog maar opel heb gereden, ..
zie m'n site, beetje verouderd maar toch
http://www.members.lycos.nl/erik02/
wie van jullie weet iemand die een speedster of GT verhuurd voor zulke dagen? of dat misschien 1 van jullie heb wil verhuren voor 1 dagje
we wonen in een dorpje vlakbij Hoogeveen..
ik ben erg benieuwd naar jullie reactie
Vriendelijke groeten, Erik en Yvonne
Wij, mijn vriendin en ik, gaan op 19 juni 2009 trouwen.. nu ben ik opzoek naar een trouw auto.. en mij leek het heel leuk om dat in een speedster of een GT te doen... aangezien ik alleen nog maar opel heb gereden, ..
zie m'n site, beetje verouderd maar toch
http://www.members.lycos.nl/erik02/
wie van jullie weet iemand die een speedster of GT verhuurd voor zulke dagen? of dat misschien 1 van jullie heb wil verhuren voor 1 dagje
we wonen in een dorpje vlakbij Hoogeveen..
ik ben erg benieuwd naar jullie reactie
Vriendelijke groeten, Erik en Yvonne
Ik ben 7 weken geleden getrouwd. Ook de speedster overwogen als trouwauto maar mijn vriendin (nu dus vrouw) wilde er niet aan: weinig charmant uitstappen en we hadden het vermoeden dat het niet eens zou passen, die jurk. Uiteindelijk zijn we getrouwd in een Jaguar XF, was toch wel beter daarvoor geschikt. 's avonds zochten we nog een verrassende entree op het feest, en dat hebben we toen wel in de Speedster gedaan: beetje proppen met de jurk en toen met de speedster de feestzaal ingereden terwijl confettikanonnen werden afgeschoten (ik vind nu nog roze hartjes in de auto). Was geweldig, en uitstappen lukte beter dan verwacht.
Ik zal kijken of ik een fotootje heb.
huren kan trouwens via http://www.speedsterrent.nl/
Gr.
Maurice.
Ik zal kijken of ik een fotootje heb.
huren kan trouwens via http://www.speedsterrent.nl/
Gr.
Maurice.
Wij zijn destijds getrouwd in een Lotus Elise MK1 (gehuurd bij v.d. Kooi).
Was geweldig en met de jurk ging het prima.
We hadden gelukkig wel goed weer op de dag waardoor we open konden rijden. Bij slecht weer zou het wel lastiger worden, want met het dakje erop is het onmogelijk om met een trouwjurk in en uit te stappen. Je moet dan ter plekke even het dakje een stukje losmaken.
De enige die ik ken die een Speedster verhuurd is inderdaad Speedsterrent.nl.
Spiky
Was geweldig en met de jurk ging het prima.
We hadden gelukkig wel goed weer op de dag waardoor we open konden rijden. Bij slecht weer zou het wel lastiger worden, want met het dakje erop is het onmogelijk om met een trouwjurk in en uit te stappen. Je moet dan ter plekke even het dakje een stukje losmaken.
De enige die ik ken die een Speedster verhuurd is inderdaad Speedsterrent.nl.
Spiky

- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:
Ze willen het liefst een auto zonder begeleiding. 

- Bijlagen
-
- DSCF1297b.JPG (46.98 KiB) 1561 keer bekeken
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Eén voor allen, allen voor één.
Kan ook leuk zijn gewoon een hoop Speedsters bij elkaar te krijgen voor de trouwplechtigheid 

- Bijlagen
-
- TrouwK&J.JPG (59.51 KiB) 1558 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:
Ja wie weet als ik zelf nog een keer zou gaan trouwen..... 

www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld