4 Nov => Circuit Zolder + off topic speedster geneuzel...

Aanstaande evenementen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Denk niet dat de banden van Alain afkoelen Maik. Zal misschien toch een andere lijn zijn die hij heeft gereden. Zouden we dus moeten kunnen zien als we de ronden (plattegrond) over elkaar heen leggen.
Zelf neem ik alleen bocht 1 zo hard als ik hem denk te kunnen nemen en vervolgens zijn de overige bochten even op sjappie stijl tot na de bianchi. Chicane is ook weer zoals ik hem denk te moeten pakken en vervolgens niet volgas de heuvel over. Volgende chicane (vergeef me m'n bochtenkennis) is weer gewoon zoals ik denk hem te moeten nemen en dan weer die heuvel met beleid. Al met al kan ik concluderen dat ik nog heel erg moet wennen aan die korte wielbasis en het blok achter m'n rug. Zolder is met een bmw beduidend makkelijker (vooralsnog voor mij). Maar goed, we blijven leren. :wink:

Herman, ik denk dat je mij per ongeluk het bestandje van Zolder hebt gestuurd ipv Alain. Ik had hem van de week namelijk al een keer gehad. 8)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Allen, ik zat naar excuusjes te zoeken voor Alain natuurlijk, met z'n 28304pk... :wink:

Alain, ik denk dat die rollbar niet genoeg is om als rollkooi te dienen...
En waarom wil je zo graag een race rijden? Geven de normale circuitdagen geen kick meer? :wink:
Ik zou het nooit doen, maar misschien is mijn speedster mij meer waard dan die van jou voor jou... De kans op brokken in een race is mijns inziens 100x zo groot :shock:

Ik denk trouwens dat op een circuit als Zolder semi slicks t.o.v normale banden een voordeel van 2-3 seconde per rondje op kunnen leveren, en vol slicks weer een extra 2-3-misschien wel 4 seconde als je extra zacht compound te pakken kan krijgen...
Afbeelding
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Maik, als jij nu eens slicks pakt is die 15 km/u zo gewonnen bij Bianchi! Mit zehn Fingern in der Nase...
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Allen, ik ben een vent dus die 15km/u zet ik gewoon op die straatsloffen erbij 8) :oops:
Afbeelding
Plaats reactie