nou heren hij zit eronder!

gistermiddag nog even toegekeken hoe de laatste hand aan dat mooie glimmende stuk rvs werd gelegd (helaas nu verscholen achter een bodemplaat, maarja...)

Ohja, het geluid: helemaal super, als je hem nu start hoor je echt "een auto starten"... Mooi zware brom, even warmrijden en bij gas los word je getrakteerd op een mooie gorgel/knetter/plof symphonie... Hulde
Gelukkig zijn beide buren ook liefhebbers van auto's/motoren dus het starten in mijn garage met bijbehorende "herrie" wordt met open armen ontvangen (ook niet geheel onbelangrijk!)
extra vermogen

hij hangt in iedergeval veel beter aan het gas! heb het idee dat hij ook iets sneller is, gister met 2 personen een paar metingen gedaan in 3e versnelling van 80 naar 120. Die kwamen uit op 4,4 seconden. Dat haalde ik voorheen als ik er alleen zat.
Dus als ik nu alleen zit (en dan dus 80 kilo mis) zou het theoretisch nog sneller moeten kunnen dan 4,4. Maarja, wie voelt die tienden van seconden nou!
Cotje , ik heb geen gele (verwar je die gele die je bij wormerveer niet met de demo GT die ze daar hebben staan , die is nl. toevallig ook geel!)
Ik rij een Brittish Racing Green
We kunnen wel even een Zaanse mini meeting houden